wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali
|
Autor |
Wiadomość |
charper
detyfusan

Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali
Witam
Kupiłem se cylinder dzisiejszej konstrukcji żeliwny. Od czasu kiedy go założyłem w ogóle sobie nią nie pojeździłem, bo nie mogę odpalić. Przy zakładaniu skorygowałem uszczelkę pod cylinder, żeby nie przytykało kanałów, dobrze skręciłem. Potem powojowałem z gaźnikiem bo problemy z uruchamianiem na zimnym silniku miałem i na starym cylindrze ale po 10 kopnięciach zapalał i dobrze jeździł w dwie osoby. Od kiedy zmieniłem cylinder kiedy kopię, to z raz lub dwa zakaszle i koniec. I ustawiałem zapłon, i robiłem lewatywę z benzyną gaźnikowi we wszystkie dziurki, wymieniłem przewód WN na nowy, elastyczny, fajka firmy bosch z dawnych zapasów, świeża benzyna, różne świece i nic. Dzisiaj przy okazji przygotowań do poprawek tego silnika zauważyłem, że tłok nie otwiera kanałów płuczących całkowicie. Wydechowy otwiera na styk. tak to wygląda
Panowie, co robić?
|
|
30-12-2013 21:53:47 |
|
|
charper
detyfusan

Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali
(06-01-2014 20:51:15)patrykkol997 napisał(a): Po pierwsze zdejmij tłok i daj go na odwrót bo widze że strzałka wskazuje na gaźnik a powinna być skierowana do wydechu. Może to coś pomoże.
tak kazali zakładać, inaczej połamią się pierścienie o okna, bo już przymierzałem...
@djproject niestety, nie mam czym ale jest porównywalne co na poprzednim cylindrze, lub trochę lepsze. Kiedy próbowałem uruchamiać na pych to nie dawałem sam rady wprawić w ruch wału nawet na trzecim biegu. Ślizgało się koło mimo że ja siedziałem na motocyklu... Wiem, że to nie miarodajne...
@emilson14 mam jeszcze stary cylinder z tłokiem R1 na szczęście...
Na razie rozpołowiłem silnik. Jutro będę na szkle planował kartery, bo jeszcze nie są takie złe, ale z pewnością się przyda. Potem zastosuję klingierytową uszczelkę, bo teraz miałem z kartonu + sporo sylikonu. domyślam się że to też mogło mieć jakiś wpływ. Ale zanim skręcę silnik dokładnie porównam oba tłoki i cylindry. Jak rozwiążę problem to napisze dla potomnych co i jak.
|
|
06-01-2014 22:33:19 |
|
|
mikolaj.lukasik
Mechanik

Liczba postów: 1,181
Imię: mikolaj
Skąd: lublin
Pojazd: Romet Komar
|
RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali
Bo że kupiłem dzisiejszy komplet, to zdążyłem się połapać. A co by to zmieniło, gdybym założył tłok tak jak fabryka każe w oryginalnych kompletach?
[/quote]
ja bym sie z tym kłucił załóż tłok na odwrót i próbuj
Siedem cudów Gierka
1. nie było bezrobocia
2. mimo że nie było bezrobocia, nikt nic nie robił.
3. mimo że nikt nic nie robił, plan wykonywano w 150 procentach.
4. mimo że plan wykonywano w 150 procentach, nigdzie niczego nie było.
5. mimo że nigdzie niczego nie było, każdy wszystko miał.
6. mimo że każdy wszystko miał, wszyscy wszystko kradli.
7. mimo że wszyscy wszystko kradli, to co kradli, zawsze było.
Siedem cudów Tuska
1. jest bezrobocie.
2. mimo że jest bezrobocie, wszyscy pracują.
3. mimo że wszyscy pracują, plan nie jest wykonywany nawet w 10 procentach.
4. mimo że plan nie jest wykonywany nawet w 10 procentach, wszędzie wszystko jest.
5. mimo że wszędzie wszystko jest, nie wszyscy wszystko mają.
6. mimo że nie wszyscy wszystko mają, kradną głównie ci, co mają wszystko.
7. mimo że kradną głównie ci co mają wszystko, nie udaje się nikogo złapać i niczego odzyskać.
|
|
07-01-2014 22:19:45 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|