Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Drift Trike by patrykkol997
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Drift Trike by patrykkol997
Wszystko fajnie... Ale gdzie ty chcesz dać siedzenie?? Bo dodam, że musi być ono jak najniżej umiejscowione, najlepiej na wysokości tylnej osi... ![^^ ^^](images/cpun.gif) Po za tym, nawet, nawet. Tylko trochę krótkie mi się to wydaje! I oś jak jest z wystarczająco grubej rurki, to wytrzyma. ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif) I nie potrzebne ci te wsporniki do ośki, tylko ją osłabiłeś. ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif) Po przez spaw... I ja bym to troszkę inaczej jeszcze zrobił, zamiast tej górnej rurki, dał dolnej nieduży 5cm długości wspornik przy kierownicy, i dał grubszą rurkę łączeniową od korbowodu do osi... Bo tak to będzie ci to bruździć...
|
|
31-12-2013 22:21:01 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Drift Trike by patrykkol997
Hym, patent nie jest zły! Tylko żebyś wspawał dwie nakrętki i wprowadził gwintowany mocny pręt. I zastosował jakąś kontrę kolejną nakrętką. ![^^ ^^](images/cpun.gif) Oczywiście dwie wspawane nakrętki miały by mieć odstęp od siebie... Żeby było większe rozłożenie siły. Bo jedną ci może wykrzywić i pęknąć spaw. A na dwóch masz inne rozłożenie sił. ![^^ ^^](images/cpun.gif) I wystarczy myślę z 1cm odstępu jednej od drugiej. (najlepiej odstęp 2x szerokość nakrętki) I dobrze jeżeli te nakrętki ciasno będą siedzieć.
Będzie to myślę lepsze rozwiązanie, niż przyspawanie prętu, czy ośki... Bo każdy spaw na ośce, to jest z 40% jej osłabienia... Chyba żebyś stosował później hartowanie itd. Ale wątpię ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif) Bo komu by się chciało. ![^^ ^^](images/cpun.gif) Są inne rozwiązania.
A najlepsza opcja, znaleźć tak grubą oś, pręt czy coś co nie jest puste w środku, a jest średnicy wnętrza rurki i da się wbić wystarczająco głęboko, żeby złapać spawem nie naruszając twardości rurki. ![^^ ^^](images/cpun.gif) No i ta oś, pręt musi być dość gruby ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif) I koło mocowane zaraz przy rurce.
|
|
02-01-2014 09:54:25 |
|
|
patrykkol997
LwG
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 961
Imię: Patryk
Skąd: Rybnik
Pojazd: Inny
|
|
02-01-2014 18:45:57 |
|
|
patrykkol997
LwG
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 961
Imię: Patryk
Skąd: Rybnik
Pojazd: Inny
|
|
04-01-2014 21:22:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|