Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Nie Odpala , cały czas pyrka jakby chciał odpalic
|
Autor |
Wiadomość |
michal002
Uczeń
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/uczen.png)
Liczba postów: 346
Imię: Michał
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
30-12-2013 22:20:20 |
|
|
kondzio310
Kondziu
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Nie Odpala , cały czas pyrka jakby chciał odpalic
(31-12-2013 03:35:45)peter056 napisał(a): Pierwsze co, to porządnie wyreguluj zapłon (wyprzedzenie i przerwa na platynkach), druga sprawa to regulacja gaźnika (głównie iglica, poziom paliwa w komorze reguluj w skrajnych przypadkach). Jeżeli to nie pomoże, wtedy weź się za diagnozę zapłonu, bądź gaźnika. Co do cieknącego gaźnika... Jikov musi pluć benzyną ![;D ;D](images/smilies/biggrin.gif)
Jikov nie musi pluć ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif) oj nie musi, kwestia porzadnej regulacji i uszczelnienia, wtedy co najwyżej będzie się pocić, A do zapłonu wracając , najpierw przerwa na platynach potem wyprzedzenie, na odwrót nie zrobisz tego dobrze
A do problemu wracajać, Zacznij od ustawienia przerwy na platynach 0.3-0.4 mm ale nie koniecznie w GMP, lecz w najszerszym rozwarciu platyn, Przyjęto żeby ustawiać w GMP, ale przeważnie najszarszy punkt rozwarcia platyn jest nieco dalej, po platynach czas na świece, ustaw na niej przerwę 0,4-0,6 mm, Dalej możesz spróbować odpalić, ale ja bym ustawił zapłon, GMP, potem cofasz o 2 mm, i krecisz iskrownikiem tak żeby platyny miały minimalne rozwarcie, Dalej , Iglica na środkowy rowek, ale tak w praktyce to aż mega wielkiego znaczenia nie ma czy jest najbogatsza dawka czy najuboższa chodzić motor powinien bez problemu, Ale tu jest kwestia znikania iskry, Spróbuj , zmienić swięce na inną
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2014 20:46:27 przez kondzio310.)
|
|
03-01-2014 20:44:45 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|