Dylemat w sprawie wału do Charta.
|
Autor |
Wiadomość |
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Dylemat w sprawie wału do Charta.
Tak jak Romet Drajwer pisał, każdy zakład który regeneruje głowice splanuje to bez problemu. Mógłbyś to u mnie na zakładzie zrobić, tylko że tam pracownik nie był pewien, powiedział, że regeneracja kosztuje 200 zł, z tym, że oni zajmują się tym od A do Z. Jeśli dostarczyłbym łożyska, korbę to na pewno taniej.
Można jeszcze ewentualnie zatoczenia zrobić, ale z tym więcej roboty i lepiej jednak planować stopę.
Ta od Bartera już i tak będzie o niebo lepsza od Rometowskiej. Jak masz zamiar latać na serii to wystarczy w zupełności. Jak coś mocniejszego to Top Racinga: STD tańsza, 112 zł na Mielochu, Race 148 zł.
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
27-12-2013 16:01:57 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|