Ranking silników motorowerowych
|
Autor |
Wiadomość |
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ranking silników motorowerowych
No to gaźnik Gm12f jest gaźnikiem prostym. Składa się z korpusu, w którym znajduje się przepustnica, pływak i dysze; pokrywki, w której znajduje się zaworek, przez który paliwo idzie z baku do komory i przycisk przelewowy. Przepustnica składa się z przepustnicy, iglicy, sprężyny i nakrętki. W gaźniku są też 2 śruby, jedna od regulacji obrotów, druga od mieszanki. Gaźnik posiada też 2 "wyjścia": jedno z przodu, którym mieszanka jest podawana przez króciec do cylindra, i drugie z tyłu, do którego mocuje się filtr powietrza. Gaźnik Jikov jest mniej skomplikowany od gm12f, przy czym trudniejszy w regulacji. Taki opis pasuje?
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
18-12-2013 20:22:12 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!

Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Ranking silników motorowerowych
(18-12-2013 16:25:58)krzysiu1505 napisał(a): Właśnie, gm jest bardziej skomplikowany. Wiem, bo trochę się nim jednak bawiłem. A gdy pierwszy raz rozkręciłem jikova, zastanawiałem się, czemu to ma tak mało części
Miałem to samo wrażenie, gdy pierwszy raz rozkręcałem ten gaźnik u kumpla, gdy nie miałem jeszcze swojego takiego silnika.
A i w całym tym opisie zapomniałeś o dwóch dyszach!  Sprężynce od regulacji dawki paliwa, miedzianym dizabongu który nie wiem jak się nazywa, ale po zmianie jego położenia można spie***zyć gaźnik.  A ustawienie jest cholernie trudne jeżeli nie wie się jak to zrobić... Zapomniałeś tak że o uszczelce pod pokrywę pływaka... A i jeszcze zawleczka iglicy. 
I chyba nie napisałeś o dwóch dość ważnych podkładkach/uszczelkach śrub dysz.  Bez których silnik "może", ale nie musi pracować nie stabilnie. I dwie śrubki pokrywki pływaka. Chyba to już wszystkie elementy które dają się rozłożyć na części pierwsze. Bo zaślepek liczył nie będę.  Bo to są już raczej elementy stałe, których się nigdy nie wyciąga.
|
|
19-12-2013 00:56:06 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|