Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Autor Wiadomość
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #31
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
no w cx te okna i kanały ok płuczących jakieś mniejsze mi się wydają

to podniosę wydech o te 2mm i będzie ok
a jak będe miał czas w wakacje to wycisne z czecha tuleje Smile
odchudziłem też tłok
zębatka zdawcza ma 12z
podniosę to okno wydechowe TE MODYFIKACJE W CZESKIM CYLKU

mam jeszcze coś zrobić ?

Mam nadzieję że te 65-70 poleci Smile

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-12-2013 09:45:47 przez gincu99.)
13-12-2013 09:22:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Lagoon Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
Post: #32
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Powinien 65 bujać bez problemu.

Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!



https://www.facebook.com/porting.studio/
13-12-2013 23:01:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #33
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
jeszcze dzisiaj rozwierciłem gaźnik i wypolerowałem
to o dziwo na ciepłym paci 1-3 kopów

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
14-12-2013 18:41:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rudy Offline
Niszczyciel chińskich kibli :D
*


Liczba postów: 113
Imię: Maciek
Skąd: Wietnam
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #34
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Tak się cudnie składa że mam w Jawce cylka CX 60 ccm, i moim zdaniem lepiej czeski oddać do szlifu i go przerabiać. CX'y są niedokładnie wykonane w moim jeden kanał płuczący jest większy od drugiego, okno na kolektor dolotowy nie pasuje do kolektora :F i ogólnie w kanałach są wżery, rysy i naddatki materiału :F Nie wiem jak w twoim ale w moim tak jest, nie powiem moc trochę wzrosła po założeniu go ale z czeskiego można osiągnąć większą moc silnika a co NAJWAŻNIEJSZE jego większą sprawność i wydajność bo mieszanka nie skrapla się w kanałach Big Grin
15-12-2013 01:12:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Lagoon Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
Post: #35
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Są niedokładne i dlatego lepiej je przerabiac. CX'y będą wciąż produkowane a czeskie już niestety nie. Jak i tak się przerabia to już lepiej CX'a. Czemu niby mieszanka ma się skraplać w kanałach? Jak już to na wypolerowanej powierzchni się prędzej skropli, ale co ma do tego pochodzenie cylindra? :F

Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!



https://www.facebook.com/porting.studio/
15-12-2013 01:21:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rudy Offline
Niszczyciel chińskich kibli :D
*


Liczba postów: 113
Imię: Maciek
Skąd: Wietnam
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #36
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
No właśnie nie bo mgiełka osadza się w rysach i zagłębieniach, poza tym nie od dziś wiadomo że przy rasowaniu silnika kanały muszą być zrobione na lustro Tongue A co z tego że czeskich nie produkują skoro można jakiś wysłużony cylek dostać za przysłowiową flaszkę :F Poza tym lepiej robić czeski bo w CX'ie trzeba dużo poprawiać. Szkoda nerwów czasu i pilnika :F Poza tym mieszanka się skrapla bo chodzi tu o tarcie, na wypolerowanej powierzchni jest mniejsze Smile Jak nie wierzysz zrób eksperyment Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-12-2013 01:29:15 przez Rudy.)
15-12-2013 01:26:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Lagoon Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
Post: #37
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
A myślisz, że czeskie też są takie idealne? Wcale nie. Z tym polerowaniem na lustro też się nie zgodzę. Kto Ci tak powiedział, że musi być lustro? Można polerować, w teorii daje to lepszy przepływ mieszanki, ale w praktyce efekt jest niezauważalny. Jakoś przerobiłem już wiele cylindrów, żaden nie miał polerowanych kanałów z wyjątkiem wydechowego i był zauważalny przyrost mocy. Kluczem do sukcesu jest dobra nakierowanie mieszanki, zaprojektowanie cylindra i wyrównanie powierzchni. Nie trzeba nic polerować, byle by nie było nierówności i rys. Ważnym elementem jest też fazowanie rantów okien.

Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!



https://www.facebook.com/porting.studio/
15-12-2013 01:33:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Lagoon za ten post.
Rudy Offline
Niszczyciel chińskich kibli :D
*


Liczba postów: 113
Imię: Maciek
Skąd: Wietnam
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #38
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Miałem czeski cyl i był dobry wszystko pasowało idealnie nie było rys itp. A polerka jest ważna jak mawia mój nauczyciel na warsztacie, więc pozdro ale wolę słuchać doświadczonych Tongue A tak jeszcze do tego tuningu to kup sobie tłok dwu-pierścieniowy, Jaweczka wtedy ma większą prędkość obrotową, sprawdzałem działa Big Grin
15-12-2013 01:49:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Lagoon Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
Post: #39
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Słuchaj więc swojego nauczyciela na warsztacie, a innym nie rób wody z mózgu.

Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!



https://www.facebook.com/porting.studio/
15-12-2013 02:46:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Lagoon za ten post.
Rudy Offline
Niszczyciel chińskich kibli :D
*


Liczba postów: 113
Imię: Maciek
Skąd: Wietnam
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #40
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Nawet Sałek pisał że kanały muszą być idealnie wypolerowane, więc ziomuś nie spinaj dupska Cool
15-12-2013 22:52:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Lagoon Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
Post: #41
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Nic nie "spinam", mówię jak jest. Sałek to jest dobry do komarków, w rzeczywistości nie trzeba nic polerować, a jedynie porządnie wyrównać. Kanały nie są od przeglądania się w nich.

Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!



https://www.facebook.com/porting.studio/
15-12-2013 23:49:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Lagoon za ten post.
Rudy Offline
Niszczyciel chińskich kibli :D
*


Liczba postów: 113
Imię: Maciek
Skąd: Wietnam
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #42
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
A ten dalej swoje Undecided Dobra widze że nie przetłumacze
16-12-2013 20:30:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #43
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Ludzie Lagoon dobrze gada, ma być ładnie wyrownane, gładkie. To czy wy to wypolerujecie i uzyskacie efekt lustra to nie odczujecie w praktyce

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
17-12-2013 00:56:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post.
konami1997 Offline
Japończyk :)
*


Liczba postów: 261
Imię: Łukasz
Skąd: Ciechanów
Pojazd: Inny
Post: #44
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Polerka po jakimś czasie i tak nagarem zajdzie i tyle że się najebiesz z polerowaniem i tyle Smile a mocy nie odczujesz.

Było:
Motorynka M2 1986 rok
Romet 50-t1 1981r 2 szt.
Ogar 200 4 szt.
Kilka skuterów
Kingway Łoś 72 ccm 2007r
Yamasaki Cross 2007r
Simson S51 2szt.
Junak 901 72 ccm 2011 r
Romet Polo M760
Romet Chart 210
Kilka aut.
Obecnie:
Mazda 323f 1997 1.5 88 km

Kapitalne remonty motorków z PRL
17-12-2013 01:16:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #45
RE: Przeróbka TŁOKA, CYLKA CX
Jeśli stosujesz dobry olej i masz dobre płukanie w cylindrze silniki z 5 ,6 .. kanałami przelotowymi to polerka denka skutecznie zwalcza osadzanie sie nagaru na nim.

My tu mówimy o płukach, ale naprawde nie ma co zbyt przykładnie ich polerować

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-12-2013 01:20:24 przez Conqeror.)
17-12-2013 01:19:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 01:19:29
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 634
Rejestracja na białe tabl...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:40:49
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 95
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 23:31:46
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 636
Komar 2352W '78 - Madziar...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 12:41:53
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 2312
czy sie opłaca rame do og...
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:21:59
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 75
Współczesny kranik
Ostatni post: romek
Wczoraj 00:19:00
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 210
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: wazniak96
22-11-2024 11:58:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 193
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
21-11-2024 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 322
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 416
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 142
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 429
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 555
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 94
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19299
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 128

Reklama