| 
		
	 
		
			| 
					Chart kontra Router WS50 
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| krzysiu1505   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 952
 Imię: .
 Skąd: okolice Bochni
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Chart kontra Router WS50 
 
				Chińskie 4t(zarówno fmb139 i ten pionowy od r-motors zk50) pomimo mocy wynoszącej na papierze 3,7 km zbierają się dosyć słabo, ponieważ motocykle  z tymi silnikami są ciężkie(w te ramy montuje się poziome 125, a w zetki nawet 250), oraz ze względu na to że to po prostu 4t. Nie jest dziwne że chart na przyśpieszenie jest od nich lepszy, w końcu to 2t, a 2t ze względu na pewne obiektywne cechy zawsze będą szybciej przyśpieszały niż 4t o podobnej mocy(co najlepiej widać porównując simsona z routerem czy takimi samymi pojazdami o innej nazwie(zipp neken, gb street, barton fighter itd.),  mimo na papierze takiej samej mocy, dzięki mniejszej wadze i cechom obiektywnym silnika dwusuwowego simson ZAWSZE weźmie na przyśpieszenie chińca
			 Skład złomu w moim garażu:
 - Simson S51B1-4 1983r
 - Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
 - Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
 |  |  
	| 17-11-2013 20:45:19 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| chart21050   4t-Master
 
  
 
   Liczba postów: 1,002
 Imię: Konrad
 Skąd: MMz
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Chart kontra Router WS50 
 
				 (17-11-2013 20:45:19)krzysiu1505 napisał(a):  Chińskie 4t(zarówno fmb139 i ten pionowy od r-motors zk50) pomimo mocy wynoszącej na papierze 3,7 km zbierają się dosyć słabo, ponieważ motocykle  z tymi silnikami są ciężkie(w te ramy montuje się poziome 125, a w zetki nawet 250), oraz ze względu na to że to po prostu 4t. Nie jest dziwne że chart na przyśpieszenie jest od nich lepszy, w końcu to 2t, a 2t ze względu na pewne obiektywne cechy zawsze będą szybciej przyśpieszały niż 4t o podobnej mocy(co najlepiej widać porównując simsona z routerem czy takimi samymi pojazdami o innej nazwie(zipp neken, gb street, barton fighter itd.),  mimo na papierze takiej samej mocy, dzięki mniejszej wadze i cechom obiektywnym silnika dwusuwowego simson ZAWSZE weźmie na przyśpieszenie chińca 
No w tej kwestii wygrywa 2t    Mimo to wole 4t. To co że się wolno rozpędza, mało pali i jest bezawaryjne. Jedynie miałbym zastrzeżenia do wibracji, ale można się nich pozbyć jak się wie jak    
 |  |  
	| 17-11-2013 20:46:54 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| kw112   Chart passione mea, et vita mea
 
  
 
   Liczba postów: 2,014
 Imię: Michał
 Skąd: Różyna
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Chart kontra Router WS50 
 
				Jednak patrząc na oba silniki to 2t uważany jest niesłusznie za silnik przestarzały. Pozornie silnik 2t jest silnikiem jakościowo gorszym od silników typu 4t, lecz pozory mylą. Stosunek wielkości silnika 2t do jego mocy jest lepszy niż to samo w 4t. W dwu-suwach cały cykl z jakim się odbywa praca silnika udało się zamknąć w 1 obrocie wału korbowego,przez to że w jednym momencie jest wykonywane kilka cykli. Daje to nam to, że wał bez "pracy" (zapłonu mieszanki) nie musi odbywać tak długiej drogi jak w 4t. W 2t bez "pracy" odbywa 0.5 obrotu, w 4t jest to aż 1.5. W 4t potrzebne są nam aż 2 obroty wału do tego aby został wykonany cykl. Jednak 2t nie ma szans z 4t w spalaniu.
			 20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
 Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
 nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
 027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
 |  |  
	| 17-11-2013 22:59:27 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |