Komar 230 Simson
|
Autor |
Wiadomość |
rommel
Uczeń
Liczba postów: 183
Imię: Marcin
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny Romet
|
|
08-11-2013 14:00:00 |
|
1 osoba postawiła piwo rommel za ten post:1 osoba postawiła piwo rommel za ten post.
Suwmiarka (08-10-2014)
|
rommel
Uczeń
Liczba postów: 183
Imię: Marcin
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Komar 230 Simson
hehe
bądź pewny że te mocowania sa oryginalne
widocznie mocowania silnika były bez mosiądzu.
no chyba, ze masz 230 z silnikiem Simsona i w twoim jest inaczej ?
o oryginalności swiadczy chociażby numer ramy, tylne zawieszenie które jest odwrotne oraz osłona lancucha odwrotna niż np. w sztywniaku.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2013 14:45:31 przez rommel.)
|
|
08-11-2013 14:35:47 |
|
|
Latos
Sezon trwa cały rok
Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
|
|
08-11-2013 15:40:55 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Komar 230 Simson
(08-11-2013 14:15:14)kanilox napisał(a): Ten uchwyt wygląda jak by był nieoryginalny bo nie ma mosiądzu na spawie.
Gdyby ktoś rzeźbił nieoryginalny uchwyt, to nie bawiłby się zapewne w pierdołę pod tytułem "mocowanie pompki".
Będzie cacy oryginał?
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
08-11-2013 16:02:53 |
|
|
Darek1
Technik
Liczba postów: 638
Imię: Darek
Skąd: Bieszczady
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
08-11-2013 16:03:35 |
|
|
rommel
Uczeń
Liczba postów: 183
Imię: Marcin
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Komar 230 Simson
(08-11-2013 15:40:55)Latos napisał(a): Spawy jednak wyglądają dość świeżo, ale cóż.
dzięki Błażej
... cóż mogę napisać
jest to forum i każdy ma prawo do swojego zdania.
Ja wiem jednak swoje i nawet jeżeli spawy sa poprawione to na pewno robil to ktos kto dobrze sie na tym znal, a komar jest w 200% oryginalny
dlatego denerujace sa komentarze ludzi w stulu kanilox-a i stwierdzenie, ze mocowania nie sa oryginalne. zazdrośc ??
(Tak kanilox numer ramy tez przebiłem, a oslone łańcucha wczoraj zrobiłem z papieru. )
w każdym normalnym kraju ludzie dopingowali by kogos kto chce zainwestować pieniądze i to naprawde duże pieniadze w to żeby jeden z pierwszych motorowerow wrocil na drogi i cieszyl oko przez wiele lat, ale w Polsce najlepiej jest od razu kogos krytykować
Może się myle, ale wasze komentarze odebrałem w taki sposób, ze lepiej by było wywieź ta rame na złom niż ja naprawiac ??
tak "nie_mientki " komar ma wrocic do oryginalu i będzie w niebieskim kolorze (barwa zachowala się na lampie w miejscu mocowania) czyli takim jak wyszedł z fabryki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2013 16:20:12 przez rommel.)
|
|
08-11-2013 16:16:14 |
|
1 osoba postawiła piwo rommel za ten post:1 osoba postawiła piwo rommel za ten post.
Semmao (11-18-2013)
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
08-11-2013 16:22:53 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
08-11-2013 16:43:07 |
|
|
rommel
Uczeń
Liczba postów: 183
Imię: Marcin
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Komar 230 Simson
(08-11-2013 17:23:23)mlody191 napisał(a): A gdzie ten silnik i reszta? To ja se kupie rame od harleya i bede cwaniaczyc na wsi ze mam harley a przyjdzie co do czego to zostanie sama rama
hahahahahahaha
".. ja se kupie "
to "se" kup
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2013 17:34:22 przez rommel.)
|
|
08-11-2013 17:31:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|