Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Pomoc w tuningu - Romet 700
|
Autor |
Wiadomość |
Latos
Sezon trwa cały rok
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/zawodowiec.png)
Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
|
RE: Pomoc w tuningu - Romet 700
Jeśli masz silnik 2t:
-tłumik lepszy, który jest przystosowany pod 2t
-gaźnik lub większa dysza
-tłoki, cylindry tuningowe lub większe + wał korbowy
-rolki, sprzęgła, ogólnie cały napęd
-zawirowywacz spalin wywal
4t:
-większa pojemność i głowica z większymi zaworami (chyba 90ccm max bez większych ingerencji w silnik)
-dysza lub cały gaźnik
-tłumik, który ma jak najlepszy przelot spalin (czyli ogólnie masz największą moc wtedy, gdy tłumika nie ma, ale coś musi tłumić hałas i nie, pierścieniom nic się nie stanie, bo to 4t)
-jeśli masz zawirowywacz spalin przy tłumiku, to go urżnij i zaspawaj dziurkę po nim pozostałą
-cały napęd (tak jak w 2t)
Oczywiście też blokady w obydwu modelach kibli, w 4t są to zawirowywacz spalin, zwężka w filtrze powietrza, śruba w gaźniku niedopuszczająca do całkowitego otwarcia się przepustnicy, tuleja na wariatorze, zapłon i różowy kabelek. W 2t są chyba takie same, nie mam pewności, bo nie zagłębiałem się za bardzo w temacie 2t
Mam nadzieję, że pomogłem ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif)
A jeszcze zapomniałem dodać, że lżejsze rolki = lepsze przyspieszenie, jazda na wyższych obrotach, ale niższa prędkość maksymalna
Cięższe rolki = lepszy vmax, gorsze przyspieszenie, podczas przyspieszania niższe obroty, co oznacza, że silnik trochę 'zamuli', zanim osiągnie tą prędkość odpowiednią dla siebie
Zajrzyj do mojego zippa ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif)
Mój BikePics
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2013 11:15:13 przez Latos.)
|
|
18-10-2013 11:11:23 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|