| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					polski czy czeski silnik 
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		mikolaj.lukasik 
 
 
		
			Mechanik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,181 
Imię: mikolaj 
Skąd: lublin 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: polski czy czeski silnik  
			 
			
				ja polecam 223 nie psuje sie czeskie dobre nowsza technologia , i jeste mniej zawodne , bierz czeski silnik kreci więcej obrotów na sekundę i jest dużo szybszy
			 
			
			
 
Siedem cudów Gierka 
1. nie było bezrobocia 
2. mimo że nie było bezrobocia, nikt nic nie robił. 
3. mimo że nikt nic nie robił, plan wykonywano w 150 procentach. 
4. mimo że plan wykonywano w 150 procentach, nigdzie niczego nie było. 
5. mimo że nigdzie niczego nie było, każdy wszystko miał. 
6. mimo że każdy wszystko miał, wszyscy wszystko kradli. 
7. mimo że wszyscy wszystko kradli, to co kradli, zawsze było. 
 
Siedem cudów Tuska 
1. jest bezrobocie. 
2. mimo że jest bezrobocie, wszyscy pracują. 
3. mimo że wszyscy pracują, plan nie jest wykonywany nawet w 10 procentach. 
4. mimo że plan nie jest wykonywany nawet w 10 procentach, wszędzie wszystko jest. 
5. mimo że wszędzie wszystko jest, nie wszyscy wszystko mają. 
6. mimo że nie wszyscy wszystko mają, kradną głównie ci, co mają wszystko. 
7. mimo że kradną głównie ci co mają wszystko, nie udaje się nikogo złapać i niczego odzyskać.
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 08-10-2013 22:32:22 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: polski czy czeski silnik  
			 
			
				 (08-10-2013 22:26:19)Taśma napisał(a):  Ale miętki jak sam powiedziałeś, w sezonie robisz 300km. więc to jest nic. Jak byś nim jeździł na codzień to byś tak nie chwalił raczej. 
Jak bym jeździł na co dzień to nie na Romecie. A jeśli już na Romecie to byłby to rower. 
 
Faktem jest że jeżdżę mało. Ale faktem jest też, że jedyne co zrobiłem w silniku to ustawienie automatu(dwukrotne) i wymiana zawleczek(raz). Przez trzy lata, jak małe te przebiegi by nie było, to nie narzekam.
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 08-10-2013 22:33:43 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 08-10-2013 22:36:28 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: polski czy czeski silnik  
			 
			
				 (08-10-2013 22:40:00)Taśma napisał(a):  Przekłada się to na większą prędkość chociażby. No i chyba na elastyczność silnika. 
A to mnie chłopaki zadziwiają.  
Czyli jak mojego Uaza kręcę do (powiedzmy) 3500 obr/min, to Jawa lepsza bo do 7k się rozkręci?
 
Mylisz obroty silnika z przełożeniami, które faktycznie mają wpływ na prędkość.
 
Co do elastyczności(przebieg mocy i momentu), to mi wydaje się że jest lepsza w silnikach wolnoobrotowych.
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 08-10-2013 22:50:19 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 08-10-2013 22:53:36 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Taśma 
 
 
		
			Pro 
			  
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,952 
Imię: Mikołaj 
Skąd: 1.7km od biurowca 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: polski czy czeski silnik  
			 
			
				Miętki, wyższe obroty większa prędkość. No kurde, u mnie nawet widać to. Wyżej się kręci i jedzie więcej. 
Okej, do pewnego momentu będzie ciągnąc jak głupia przez wyższe obroty, ale do czasu jak się przełożenia nie skończą.
 
Co do elastyczności, to na pewno doładowane są bardziej elastyczne   
ale ogólnie ja się nie znam.
			  
			
			
 
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału. 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 08-10-2013 22:56:31 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: polski czy czeski silnik  
			 
			
				 (08-10-2013 22:56:31)Taśma napisał(a):  Miętki, wyższe obroty większa prędkość. No kurde, u mnie nawet widać to. Wyżej się kręci i jedzie więcej. 
Ale tylko w przypadku tego samego silnika i tego samego przełożenia.
 
Porównywanie dwóch różnych silników na płaszczyźnie określonej prędkości obrotowej silnika to jak tańczenie o architekturze.
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 08-10-2013 23:03:00 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |