Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Moduł i platynki
|
Autor |
Wiadomość |
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
|
18-08-2013 21:33:11 |
|
|
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
|
18-08-2013 21:48:55 |
|
|
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
|
18-08-2013 22:37:20 |
|
|
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Moduł i platynki
Normalnie, tak jak w Charcie, Simsonie, skuterkach itd. Zapłon CDI w wersji AC, nie potrzebuje akumulatora i to jest jedna z jego głównych zalet. W silniku Jawki bez ruszania czegokolwiek wystarczyło by podłączyć transformator 230/6V 2A do niskonapięciowej cewki zapłonowej w silniku, uzwojeniem 6V, a do uzwojenia 230V podłączyć moduł CDI. Tylko musiałbyś sobie zbudować lub znaleźć moduł przystosowany pod przerywacz.
Tak szczerze? Jak chcesz się bawić w CDI w Ogarze, to, żeby to miało jakiś większy sens, należało by zastosować czujnik np indukcyjny zamiast przerywacza. Z tym, że taka przeróbka wymaga już posiadania lampy stroboskopowej, żeby sprawdzić i ustawić zapłon.
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-2013 00:38:46 przez BigSoft.)
|
|
20-08-2013 00:37:45 |
|
|
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
|
20-08-2013 14:52:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|