| 
		
	 
		
			| 
					Romet Chart 210 by MrF4k 
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| MrF4k   Daaaawwccaa
 
  
 
   Liczba postów: 5,136
 Imię: Karol
 Skąd: Kamienna Wola
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 by MrF4k 
 Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
 Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
 
 
  (25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).Działaj, pozdro !
 |  |  
	| 27-07-2013 10:24:49 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| MrF4k   Daaaawwccaa
 
  
 
   Liczba postów: 5,136
 Imię: Karol
 Skąd: Kamienna Wola
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 by MrF4k 
 Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
 Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
 
 
  (25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).Działaj, pozdro !
 |  |  
	| 08-08-2013 18:58:09 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| BigSoft   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 1,006
 Imię: Przemo
 Skąd: SI
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 by MrF4k 
 
				Bing 1/14/206 - bardzo dobry gaźnik, jeżeli jest sprawny. Spalanie 2,5l/100 - średnio, przy jednocześnie dobrych osiągach silnika. Problemy po czasie lubi robić zaworek iglicowy w komorze pływaka. 
K60B - da się jeździć, ale od razu kupuj dyszę od simsona 65 albo 68, oryginalna 62 jest zbyt mała. W sumie jedynie co mnie trochę irytowało w tym gaźniku, to to, że miał ciężko odpalić na zimnym w chłodny dzień mimo ssania i przelania gażnika. Trzeba było z 3-5 razy kopnąć, gdzie normalnie pali za 1-2. Wymontowałem ten gaźnik bo po chyba roku zaczął lać z komory, chyba padła uszczelka zaworka.
 
14MC - jak będzie dobrze uszczelniony (mowa tu o rozpylaczu), to nie powinien Cię zrujnować   , Charty chyba palą na tym gaźniku tyle samo co na bingu albo nieznacznie więcej
 
Amal 16T - nie polecam. Nie wiem, może to i jest dobry gaźnik, ale ja mam z nim problemy (dysza główna 65, biegu jałowego 39 i Chart łyka sobie 4 do 4,5L/100, na dyszy głównej 60 pali ok 3-3,5). Problemy z dyszami, bo nie zgadzają się rozmiarowo (kupiłem dyszę 25,30,35 i każda ma większy otwór od mojej 39!). Aha i norma z tego co wyczytałem na forach - cieknie z komory pływaka od nowości lub po krótkim czasie od montażu. Fakt - u mnie było to samo, pomogła nowa uszczelka.
 
Tyle ode mnie.
			citroen-XM.pl
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2013 11:17:59 przez BigSoft.)
 |  |  
	| 12-08-2013 11:17:00 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Błażej   Zawodowiec
 
  
 
   Liczba postów: 2,532
 Imię: Błażej
 Skąd: Skarżysko-Kamienna
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Romet Chart 210 by MrF4k 
 
				 (12-08-2013 11:39:23)damix98 napisał(a):  Kupuj gaźnik BING 1/14/206 ja mam taki i powiem że jestem z niego zadowolony odkąd kupiłem charta to z gaźnikiem nie miałem żadnych problemów 
Tylko kwestia gdzie go kupić ? Nowego nie kupi, używany to loteria i pochodzi pewnie nie zbyt długo... 
 
14MC jest nawet dobry, ale szału nie ma
 
K60B u mnie idealnie się sprawował, dyszę można zmienić, u mnie palił od pierwszego, ale jeden warunek. Ssanie i przelanie go tak, aż kapnęło z niego. inaczej kopać można było z 7 razy
			 |  |  
	| 12-08-2013 11:47:42 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     75 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |