Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Zmiana na 70cc
Autor Wiadomość
Bladebreaker Offline
Majster
*


Liczba postów: 224
Imię: Kacper
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
Post: #16
RE: Zmiana na 70cc
Tylko jeszcze gaźnik zmienić, upatrzyłem sobie Amal'a tylko nie wiem jaki ten cylinder ma gardziel dolotową i wydechową żeby pasował. :<

W Garażu:

1. Komar 2350 1973r.

2. Simson S51 B-4 1987r.

3. Simson S51 B-4 1988r.

4. Simson SR-2 1960r.

5. Simson SR-2 1958r. ( Dawca )

W planach :

1. Ural M67 <3
30-05-2013 12:02:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
maziak1970 Offline
Simsonowiec szukający Charta
*


Liczba postów: 340
Imię: Paweł
Skąd: ok. Wrocławia
Pojazd: Romet Pony
Post: #17
RE: Zmiana na 70cc
60cm3 od Almota ma glowice juz jak kupujesz splanowana,bo mam Almotowska glowice w swojej 50-tce

Motorynka niby taka niewinna mała,ale jeśli z papierami to cenowo na równi z Chartem
Legenda głosi,że Romet jest bezawaryjny
Dezamet i powoli rozumiesz,że bez młota to nie robota
30-05-2013 12:21:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bladebreaker Offline
Majster
*


Liczba postów: 224
Imię: Kacper
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
Post: #18
RE: Zmiana na 70cc

W Garażu:

1. Komar 2350 1973r.

2. Simson S51 B-4 1987r.

3. Simson S51 B-4 1988r.

4. Simson SR-2 1960r.

5. Simson SR-2 1958r. ( Dawca )

W planach :

1. Ural M67 <3
30-05-2013 12:26:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #19
RE: Zmiana na 70cc
Gaźnik 18mm jest za duży, kup 16mm i do tego dysze główną 70 i dysze powietrza 25.
Mój tak chodzi na cylindrze AL-MOT i Amalu 16 http://www.youtube.com/watch?v=fFs6ndw-dnE
30-05-2013 13:40:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bladebreaker Offline
Majster
*


Liczba postów: 224
Imię: Kacper
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
Post: #20
RE: Zmiana na 70cc
Ale jak tu czytam to 16mm jest do 50cc chyba że te dysze coś zmienią Smile

W Garażu:

1. Komar 2350 1973r.

2. Simson S51 B-4 1987r.

3. Simson S51 B-4 1988r.

4. Simson SR-2 1960r.

5. Simson SR-2 1958r. ( Dawca )

W planach :

1. Ural M67 <3
30-05-2013 14:40:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #21
RE: Zmiana na 70cc
Amal 16 i do S70 starczy. W końcu seryjne S70 miały gaźnik BVF 16mm . Także o 60 możesz być spokojny. Zresztą dysze które są seryjnie w Amalu nie są dobre do seryjnych cylindrów, dysza główna to 75 nadaje sie tylko do 50/4 albo S70, a dysza powietrza 39 współpracuje chyba tylko ze stożkiem.
Także bierzesz Amala 16, dokupujesz dysze główną 70 i powietrza 25 wkładasz i ma śmigać
A do 50tek mają być dysze 65 i 20.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2013 17:51:45 przez Irek.)
30-05-2013 17:51:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
maziak1970 Offline
Simsonowiec szukający Charta
*


Liczba postów: 340
Imię: Paweł
Skąd: ok. Wrocławia
Pojazd: Romet Pony
Post: #22
RE: Zmiana na 70cc
ta glowica to nic ci nie da,bo akurat ta ma wypustek,moja jest prosta (splanowana) i na 50-tce daje efekt,ale tylko w mocy,w predkosci nie,bo sie nie bawie w zebatki

Motorynka niby taka niewinna mała,ale jeśli z papierami to cenowo na równi z Chartem
Legenda głosi,że Romet jest bezawaryjny
Dezamet i powoli rozumiesz,że bez młota to nie robota
30-05-2013 18:08:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bladebreaker Offline
Majster
*


Liczba postów: 224
Imię: Kacper
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
Post: #23
RE: Zmiana na 70cc
1. Gaźnik musi być amal 18t bo pisałem do producenta cylindra i powiedział że gardziel dolotowa cylindra to 18mm więc 16t odpada.
2. Co do głowicy żeby był efekt to musi być splanowana ?

W Garażu:

1. Komar 2350 1973r.

2. Simson S51 B-4 1987r.

3. Simson S51 B-4 1988r.

4. Simson SR-2 1960r.

5. Simson SR-2 1958r. ( Dawca )

W planach :

1. Ural M67 <3
31-05-2013 16:44:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #24
RE: Zmiana na 70cc
Co Ty gadasz, seryjne S70 miały 16mm a ty do S60 18mm chcesz dać... Twój wybór rób jak chcesz ale nie będzie Ci to dobrze chodzić, a dysze na 100% są w nim za duże. I nie są to jakieś moje wymysły bo miałem i 70tke i 50 tke, a teraz 60cm3 więc wiem jak ma być.

Głowice kup pod S60 bo ma większą komore spalania.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2013 19:50:00 przez Irek.)
31-05-2013 19:49:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
BlacKuzaj Offline
Nowy
*


Liczba postów: 46
Imię: Jakub
Skąd: Biała
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #25
RE: Zmiana na 70cc
ja myśle że jeśli to sim to obędzie się bez tłoka .

przeczyścić ci gaźnik ??? napisz do mnie (jestem od tego specjalistą)

50 post - 3 czerwca 2013r }
remont silnika - 3 czerwca 2013r } FAJNE DNI
31-05-2013 19:53:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bladebreaker Offline
Majster
*


Liczba postów: 224
Imię: Kacper
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
Post: #26
RE: Zmiana na 70cc
(31-05-2013 19:49:03)Irek napisał(a):  Co Ty gadasz, seryjne S70 miały 16mm a ty do S60 18mm chcesz dać... Twój wybór rób jak chcesz ale nie będzie Ci to dobrze chodzić, a dysze na 100% są w nim za duże. I nie są to jakieś moje wymysły bo miałem i 70tke i 50 tke, a teraz 60cm3 więc wiem jak ma być.

Głowice kup pod S60 bo ma większą komore spalania.

Tak mój wybór, prosze was o pomoc. Czy do S60 (18mm) będzie pasować Amal 16mm ?

Głowice nalazłem do S60. Czekam na wypłatę Big Grin

W Garażu:

1. Komar 2350 1973r.

2. Simson S51 B-4 1987r.

3. Simson S51 B-4 1988r.

4. Simson SR-2 1960r.

5. Simson SR-2 1958r. ( Dawca )

W planach :

1. Ural M67 <3
31-05-2013 20:44:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #27
RE: Zmiana na 70cc
Oczywiście że będzie. Jeżdże już prawie rok na takim zestawie S60 + Amal 16T i chodzi bez zarzutów. Osiągi bardzo dobre, zero problemów, zresztą dawałem link do filmika z pracą silnika.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2013 20:54:51 przez Irek.)
31-05-2013 20:54:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Irek za ten post.
Bladebreaker Offline
Majster
*


Liczba postów: 224
Imię: Kacper
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
Post: #28
RE: Zmiana na 70cc
No i dziękuje Bardzo Smile

W Garażu:

1. Komar 2350 1973r.

2. Simson S51 B-4 1987r.

3. Simson S51 B-4 1988r.

4. Simson SR-2 1960r.

5. Simson SR-2 1958r. ( Dawca )

W planach :

1. Ural M67 <3
31-05-2013 21:05:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #29
RE: Zmiana na 70cc
Tylko musisz dokupić dysze główną 70 i dysze powietrza 25, te co są seryjnie w Amalu 16T są za duże !
31-05-2013 21:11:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bladebreaker Offline
Majster
*


Liczba postów: 224
Imię: Kacper
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Inny
Post: #30
RE: Zmiana na 70cc
Spoko 25 widziałem ale 70 na razie nie ma ale poszukam u siebie na mieście Smile

W Garażu:

1. Komar 2350 1973r.

2. Simson S51 B-4 1987r.

3. Simson S51 B-4 1988r.

4. Simson SR-2 1960r.

5. Simson SR-2 1958r. ( Dawca )

W planach :

1. Ural M67 <3
31-05-2013 21:14:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Budowa roweru spalinowego
Ostatni post: tramwajarz
Dzisiaj 19:51:19
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 128
Nowoczesna stacyjka w Oga...
Ostatni post: tramwajarz
Dzisiaj 19:49:46
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 1240
Głupie dupki
Ostatni post: tramwajarz
Dzisiaj 19:48:40
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 5472
Swap
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 19:37:40
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 103
Instalacja ele. Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 17:20:27
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 435
Dzień Dobry wszystkim
Ostatni post: Jakiś_typ
Dzisiaj 17:20:19
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 233
Prośba o identyfikację ro...
Ostatni post: jakubekM780
Wczoraj 21:58:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 295
Dezamet Dantom GFX 50
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:54:20
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 4203
Karat 1970 - szczegółowy ...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 21:45:47
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 129
Witam wszystkich
Ostatni post: Motokamel
Wczoraj 21:28:33
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 65
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 615
Magistrowy Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:26:14
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 7349
Co wam najczęściej pada w...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:17:49
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 151
Głowica w Ogarze
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 19:37:24
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1837
OGAR 200 1988 r.
Ostatni post: Semmao
24-06-2024 18:46:36
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 16040

Reklama