Komar Sztywniak Kaniloxa
|
Autor |
Wiadomość |
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Komar Sztywniak Kaniloxa
|
|
25-05-2013 00:41:15 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Komar Sztywniak Kaniloxa
|
|
25-05-2013 21:35:25 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Komar Sztywniak Kaniloxa
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-05-2013 23:03:36 przez Kanilox.)
|
|
26-05-2013 23:03:12 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Komar Sztywniak Kaniloxa
Dzisiaj rozebrałem resztę, silnik odkręciłem, można powiedzieć że rama jest rozłożona do części pierwszych, z rzeczy które trzeba kupić to na szczęście nic więcej nie doszło, jedynie co to błotnik tylni przydało by się wymienić bo jest bardzo pognity, tylko nie wiem czy pasuje ten z nowszego komara to bym może kupił.
Co silnika, jutro będę go rozbierał i się okaże co jest do zrobienia, ale na pewno łożyska bo luz na wale jest spory, do tego skrzynia biegów bo nie ma jedynki. Tłok też kupie, i zrobi się pierwszy szlif. Magneto jest krzywo zespawane jak cholera, chyba jakiś ślepy na mózg to spawał... Ale na szczęście mam jeszcze dwa inne to się wsadzi, tak samo zapłon mam prawie nowy z epoki to też się da.
A i miałem spory problem z odkręceniem magneta, ja nie mam pojęcia jak wy to robicie, ja się męczyłem 20 minut i nie dałem rady, w końcu poszedłem do warsztatu i odkręciłem sobie to pneumatykiem bo myślałem że mnie ch*j strzeli.
Sory że dzisiaj bez zdjęć ale nie było kiedy zrobić i z resztą nie było nic ciekawego.
|
|
27-05-2013 23:32:06 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Komar Sztywniak Kaniloxa
Zaległe ze wczoraj posyłam.
Porównanie cylindra z s38 i 023, jak się okazuje w s38 kanały płuczące są znacznie mniejsze, tak samo otwory są bardziej okrągłe co raczej źle wpływa na moc.
Cylinder jest wymieniony przez poprzedniego właściciela
Widok na silnik z ogromną ilością silikonu
Niestety w tłoku wypadło zabezpieczenie i tarło o cylinder powodująć dwie głębokie rysy, a szkoda bo cylinder i tłok są prawie nowe.
Tu widać dwie rysy, mam nadzieje że na któryś szlif da rade zrobić, może 3 albo 4.
A tutaj kabel który został przytrzaśnięty przez poprzedniego właściciela przy składaniu silnika, w drugim kanale był wielki kawał silikonu który też zawadzał w przepływie mieszanki
Tu ogólny widok na graty z moich silników.
W silniku był przecięty na około zimmering od strony sprzęgła, dlatego pewnie silnik się nie zatarł gdy jeździłem bez oleju, do tego reszta oleju się zmieniła w smar który osiadł na wszystkich częściach...
Silnik ogólnie jest już wyrobiony ale nie ma tragedii, a w skrzyni okazało się że wodzik się wyrobił że nie trzymał biegów, nowy kosztuje 22 zł więc pewnie ten zregenerujemy.
|
|
29-05-2013 16:20:08 |
|
|
rafaello6042
GG - 1016662
Liczba postów: 90
Imię: Rafał
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
03-06-2013 00:51:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 34 gości
|
|