| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Wysokie obroty po puszczeniu manetki
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Antczak   Uczeń
 
  
 
   Liczba postów: 175
 Imię: Michał
 Skąd: Głowno/Domaradzyn
 Pojazd: Romet Ogar 205
 
 |  |  
	| 09-05-2013 10:33:12 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Tomasso94   Przebiegły Administrator :D
 
   
 
   Liczba postów: 4,042
 Imię: Tomasz
 Skąd: Będzin / Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 |  |  
	| 09-05-2013 13:50:47 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Tomasso94   Przebiegły Administrator :D
 
   
 
   Liczba postów: 4,042
 Imię: Tomasz
 Skąd: Będzin / Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 |  |  
	| 09-05-2013 14:02:35 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Boszu   Bo na gumie, latać umie!
 
  
 
   Liczba postów: 604
 Imię: Jacek
 Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Wysokie obroty po puszczeniu manetki 
 
				Podnoszą ci się obroty powiadasz?? Zestaw naprawczy gaźnika i na kolejne 2k masz ten problem z głowy... Winowajcą jest wytarta przepustnica... I zapewne nie trzyma ci równo obrotów na biegu jałowym, a jak przy gazujesz to obroty trzymają się na połowie, i dopiero opadają na niskie...  
Druga opcja, która była by twoim szczęściem! To że iglica ma luzy. i przeskakuje po ząbkach... Ta część również jest lipna i bardzo szybko się zużywa! 
I tych dwóch opcji jestem pewien, że to jedna z nich! Bo miałem już dziesiątki razy z tym do czynienia...    Nawet kiedyś wydałem 50zł na nowy gaźnik, i owszem, pół roku, może i więcej chodził idealnie! Później znów kłopoty z regulacją obrotów... I gdyby Jotkov posiadał śrubę od regulacji dawki paliwa na jałowym, to problem był by z głowy, jak to jest w 019 czy 023.   
Ja osobiście z tym problemem uporałem się zakładając gaźnik od 023... Ale na pewno lepszy jest K60B!
			 |  |  
	| 09-05-2013 14:13:48 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| kondzio310   Kondziu
 
  
 
   Liczba postów: 810
 Imię: Konrad
 Skąd: Sieroszewice
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Wysokie obroty po puszczeniu manetki 
 
				Ale szczerze mówiąc co w tych kompletach naprawczych jest, dysze, iglica, zawleczka iglicy, zaworek iglicowy, pływak,  itp. 
 Jak by sie przepustnica wyrobiła to by nie reagowała na ruchy śrubką od wolnych obrotów, Ja prędzej stawiam na lewe powietrze, albo przez uszczelki, albo tak jak w moim przypadku simmering na wale od strony magneta, miałem ten problem co ty.
 
 A co za problem ścisnąć bardziej tą zawleczkę iglicy ?, żadnej problem, wystarczy ją trochę ścisnąć i już przeskakiwać nie będzie, po za tym jak to sie może wyrobić ?, jak jest wszystko ok to z iglicą się nic nie dzieje, ja iglicy wraz z zawleczką nie wymieniałem 1.5 roku, a mało nie jeżdżę
 |  |  
	| 09-05-2013 20:15:40 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |