Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Mój pierwszy Ogar 200
Autor Wiadomość
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #271
RE: Mój pierwszy Ogar 200
No to dzisiaj namieszałem :F

Zalałem dzisiaj litr benzyny. Jako że mixol na resztkach, to dałem LUXa do mieszanki. No to odpalam Ogara, wszystko w sumie okej, tylko wydawało mi się że jakby trochę dziwnie się zachowuje, jakby odrobinkę za słaby był. Pomyślałem, że albo coś z iskrą (tudzież zapłonem) albo za dużo oleju w mieszance. Do tego miałem problem z drugim biegiem. Często zamiast niego wskakiwał luz między 1 a 2. Ale po chwili problem ustał. No to na spokojnie zabrałem się za delikatną regulację sprzęgła (teraz nie ciągnie na zimnym, bo ostatnio ciągnął), do tego zajrzałem do świecy i zapłonu. Zauważyłem, że iskra raczej za słaba więc pokombinowałem z przerwą na świecy, ustawiałem znów zapłon itd... Ale zamiast pozytywnego efektu skończyło się tym, że ogar przestał palić, iskrę wcięło i zalewało mi świecę. Nie wiem jak to zrobiłem :F W każdym razie po kolejnych regulacjach iskra wróciła i do tego zrobiła się taka że konia by zabiła. No i o dziwo chyba pierwszy raz miałem niebieską a nie kawową iskrę. Sprawdzam czy ogar odpali i wsio ryba. Śmiga jak wcześniej. Ale pojawił się dziwny problem. Otóż czy to na sprzęgle, czy to gdy puszczę gaz podczas jazdy (bez sprzęgła) a nawet na jałowym biegu, ogar po prostu po chwili gasł, jakby go zalewało :/ Jak jechałem to było w porządku. Tylko gdy nie dawałem gazu to automatycznie gasł. Pomyślałem, że może coś z obrotami. Zajrzałem do śrubki i mimo usilnych prób skończyło się tym, że chyba znowu zalało mi świecę, albo znowu zapłon się przestawił, bo odpalał dość ciężko a na koniec chyba wcale już nie odpalał. Totalnie już zgłupiałem :F Jutro czeka mnie cała seria regulacji i ustawień. Szczególnie gaźnika bo ta śrubka oszalała. Tzn. wkręcam np. o 2/3 obrotu a ona o 1/4 obrotu się cofa. Muszę wziąć śrubkę regulacyjną ze starego Jikova, albo poprawić tą głupią sprężynkę.

I tutaj pytanko do was. Jak "na sucho" ustawić obroty na gaźniku tak, żeby na pewno odpalił. Wiadomo, że na sucho nie ustawi się idealnie, ale chodzi mi o to żeby ustawić to tak abym mógł odpalić silnik i wtedy dokładnie wyregulować obroty. Słyszałem coś o wkręceniu śrubki na max i cofnięciu o 2,5 obrotu, ale nie jestem do tego pewny. Jakieś rady?

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-05-2013 22:08:54 przez Quake96.)
06-05-2013 22:07:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
kondzio310 Offline
Kondziu
*


Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
Post: #272
RE: Mój pierwszy Ogar 200
ja osobiście na sucho ustawiałęm tak :

ściągam gume od filtra powietrza i wkece tak śrubką żęby przepustnica była lekko podniesiona, ale do odpalania zawsze można dać gaz, to wtedy śrubka od wolnych obrotów nie ma nic do gadania :F.

Widze że nie prużnujesz i ciągle się doszkalasz w kwesti zapłon :F, cześ to tak ten zapłon ustawiasz ?

Grunt to żeby przerwa na platynach nie byłą za duża, i ustaw ją w najserszym rozwarciu platynek a nie w GMP
06-05-2013 22:36:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #273
RE: Mój pierwszy Ogar 200
(06-05-2013 22:36:43)kondzio310 napisał(a):  ja osobiście na sucho ustawiałęm tak :

ściągam gume od filtra powietrza i wkece tak śrubką żęby przepustnica była lekko podniesiona, ale do odpalania zawsze można dać gaz, to wtedy śrubka od wolnych obrotów nie ma nic do gadania :F.

Widze że nie prużnujesz i ciągle się doszkalasz w kwesti zapłon :F, cześ to tak ten zapłon ustawiasz ?

Grunt to żeby przerwa na platynach nie byłą za duża, i ustaw ją w najserszym rozwarciu platynek a nie w GMP

Przerwa ustawiana przed GMP w tym samym miejscu rozwarcia co zawsze Smile Mam "magiczny" śrubokręt na którym mam zaznaczone 2,5mm przed GMP Tongue Ot taki cwany jestem Big Grin

Doszkalam się, bo o ile ostatnio pomykał ładnie, tak dzisiaj po zalaniu nowej zupy to po chwili jazdy już był słaby. Ale to raczej wina mieszanki, więc tak już będzie. W każdym razie musiałem podregulować sprzęgło, bo już od tego ciągnięcia mi się biegi zaczną w końcu sypać (dzisiaj dwójka przez chwile ciężej wbijała). Wystarczyło lekko ruszyć śrubą i teraz sprzęgło jest dobrze. Ale w międzyczasie robiłem ten zapłon i w końcu coś spsuło ogara :F I teraz po kolei dochodzę co i jak. Jutro pierwsze w kolejce są obroty Smile

A zapłon ustawiam o dziwo rzadko. Odkąd mam Ogara to zapłon był ustawiany ledwie z 6-7 razy max :F

A mogłem dzisiaj nic poza sprzęgłem nie ruszać Tongue No nic, nie będę się nudził.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-05-2013 23:08:22 przez Quake96.)
06-05-2013 22:56:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #274
RE: Mój pierwszy Ogar 200
Dzisiaj był jeden z najbardziej owocnych dni spędzonych z Ogarem Smile

Nie nudziłem się dzisiaj. Pierwsze co zrobiłem, to wszelkie regulacje. Teraz ogarek pali jak dawniej, nie gaśnie i ogólnie jest znów sprawny. Przy okazji wymieniłem kondensator na ten stary, prawdopodobnie oryginalny (nie china), który kiedyś zastąpiłem chinolem, myśląc że oryginalny nie działa. Dobrze, że nie wyrzucam takich części. Tak samo stare platyny wożę w schowku "zapas". Potem zabrałem się za oświetlenie. Niestety z przodu padła ostatnia żarówka jaką miałem, alee... Podłączyłem tylną lampę :F O żarówki się nie martwiłem, bo dostałem dwie na tył (i jeszcze jedną kumpel podobno ma gdzieś tam). I na szczęście nie wymagało to ode mnie żadnego kombinowania w elektryce. Dlaczego? Może ktoś z was pamięta tę pseudo lampę która była na ogarku jak go kupiłem. Wówczas podłączona była ona na dwa kable. Jeden czerwony, który szedł gdzieś z lampy, a drugi szedł do masy na ramie. A ja głupi potem uciąłem ten kabel :/ No ale mniejsza w starą lampę. Nową podłączyłem na prostej zasadzie. Z cienkich przewodzików od komputera zrobiłem jeden dłuższy, który poprowadziłem od lampy aż w okolice iskrownika. Tam był koniec uciętego kabla (idącego z lampy) który jak podejrzewałem oryginalnie był do tylnego światła. No i połączyłem kable, zaizolowałem całość, odpalam ogara i wsio Big Grin Światło daje po oczach że hoho Tongue No to teraz tylko żarówka na przód i oby tylko przestały się przepalać...



Jeśli ktoś dalej to czyta, to to jeszcze nie koniec Tongue Dzisiaj w domu znalazłem kolejną starą pompkę, która akurat ledwo pompuje, ale zaciekawiło mnie malutkie wygrawerowane logo w okolicach rączki. No i jak się przyjrzałem to okazało się że to Rometowska pompka :F Jako że wizualnie jest w bdb stanie, to z miejsca poleciała pod bak Smile Nie potrzebna mi w celach praktycznych (i tak z tyłu mam wentyl samochodowy), lecz jako taki smaczek dodający malutkiego uroku Big Grin



Później przeglądając zawartość schowka, okazało się, że dwa klucze rowerowe jakie mam, są także od Rometu i co ciekawe, taki sam jak jeden z nich dodawano org. do wyposażenia Ogarów 200 Smile Ot kolejny drobny smaczek.



Gdzieś jeszcze miałem drugi taki sam jak ten srebrny, ale mi się zapodział, tak jak płaska 6 :/


No ale z pozytywnych wieści czas przejść do tych złych... Ogara czeka "zimowanie", gdyż moje sprzęgło to już totalna padaka. Dzisiaj je regulowałem, to na wyłączonym silniku jest "w miarę okej", lecz jak jechałem to dziwiłem się czemu czasem dwójka tak mocno wchodzi. Potem podczas jazdy nacisnąłem sprzęgło dla testu i jak się okazało. Jego wcale nie ma :/ Dlatego jako iż nie chcę zajechać sobie trybów od biegów, to Ogar musi poczekać, aż zdobędę fundusze na komplet tarcz i popychaczy (koszt 30zł). Poza tym trzeba w końcu uszczelnić śrubę spustową od oleju, bo kapie i kapie, a nie mam już czego dolewać Sad Próbowałem także "wypalić" tłumik i kolanko. Załatwiłem słoik Rozcieńczalnika i ni hu hu :/ Zalewałem tłumik i kolanko aż ciekło na wszystkie strony, a to diabelstwo ledwo ledwo się paliło i gasło co moment... Później trochę udało się podziałać z kolankiem, ale też niewiele lepiej. Poza tym nagar jak był, tak dalej jest. Chyba sobie odpuszczę, bo mam już tylko resztki rozcieńczalnika a poza tym zwyczajnie mi to nie wychodzi :F Ale za to przy składaniu tłumika, postaram się wcisnąć jakoś dławik (kiedyś wciskałem to nie chciał wejść bo tłumik ma kilka malutkich wgniotek), bo może i mnie nie przeszkadza głośność tłumika. Ale otoczeniu już trochę tak :F

Poza tym opracowałem wstępny "plan" co trzeba w najbliższym czasie załatwić/kupić i powiem wam, że krucho u mnie z kasą :/ Do zrobienia mam:

- Przednia żarówka (banał, załatwi się za free)
- Sprzęgło (ze 30zł to minimum potrzeba)
- Pierścienie (oj walą coraz mocniej. Lepiej kupić porządne pierścionki)
- Oleje (w silniku coraz mniej go, a do benzyny już się skończył)
- Uszczelnić śrubę spustową od oleju w silniku (bo przez ten wyciek nie wyrobie się z dolewaniem oleju)

Niby nie wiele, ale jednak przy moim budżecie wynoszącym 0zł 0gr, trochę potrwa zanim się zabiorę za to. Cóż Tongue

Tak tak, to już koniec dzisiejszego "sprawozdania". I prawdopodobnie przez najbliższe dni nic się nie zmieni, bo teraz potrzeba kasy na sprzęgło :/

PS: Przyznać się, kto czytał całość :F

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2013 23:20:38 przez Quake96.)
07-05-2013 23:17:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KacU Offline
JaweR :D
*


Liczba postów: 147
Imię: Igor
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #275
RE: Mój pierwszy Ogar 200
Jam żem czytał. Big Grin

A co do kasy to skoś komuś trawnik i gitara. Big Grin

==JAWA==
Jawa kopci, Jawa czadzi, Jawa nigdy Cię nie zdradzi.
08-05-2013 16:36:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #276
RE: Mój pierwszy Ogar 200
Hmm... z trawnikiem będzie ciężko Tongue Wiesz, środek miasta i te sprawy :F

Kasa będzie, coś się wymyśli. Wink

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
08-05-2013 16:41:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #277
RE: Mój pierwszy Ogar 200
a pod korek spustowy oleju masz daną podkładkę miedzianą ? i powiem jeszcze kłejku że nie baw się z tłumikiem to to g da ja też próbowałem i w zimę nie dało się go wypalić musisz jeszcze rozmontować go i i niestety ręcznie myć czystą benzyną długo będzie to trwało ale daje efekty ja w zimę swój tłumik myłem 3 dni ręcznie
08-05-2013 18:44:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KacU Offline
JaweR :D
*


Liczba postów: 147
Imię: Igor
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #278
RE: Mój pierwszy Ogar 200
Albo na wiertarke naluż w miare dlugie druty i jedziesz z koksem.

==JAWA==
Jawa kopci, Jawa czadzi, Jawa nigdy Cię nie zdradzi.
08-05-2013 23:09:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #279
RE: Mój pierwszy Ogar 200
(08-05-2013 18:44:00)Marwerick napisał(a):  a pod korek spustowy oleju masz daną podkładkę miedzianą ? i powiem jeszcze kłejku że nie baw się z tłumikiem to to g da ja też próbowałem i w zimę nie dało się go wypalić musisz jeszcze rozmontować go i i niestety ręcznie myć czystą benzyną długo będzie to trwało ale daje efekty ja w zimę swój tłumik myłem 3 dni ręcznie

Nie mam. Pod śrubkę spustową kiedyś dałem dużą nakrętkę (większą niż gwint śruby) jako podkładkę, bo mam gwint w karterze wyjechany. A cieknie przez szpary. Zmienie tą śrubę na normalne odpowiednie podkładki i zobaczymy. Jak będzie cieknąć to poxilina i wio :F

Mój tłumik nie jest rozbieralny. Tzn. da się wyjąć dławik itd, ale samego tłumika nie rozkręcę. Więc z dojściem do wnętrza będzie ciężko.

(08-05-2013 23:09:53)KacU napisał(a):  Albo na wiertarke naluż w miare dlugie druty i jedziesz z koksem.

To też jakiś plan Tongue Pomyślę nad tym Smile

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
09-05-2013 00:13:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #280
RE: Mój pierwszy Ogar 200
w jakim sensie nie rozbieralny ?

powinieneś mieć taki wg tego schematu tłumik :

http://XXXXXX/przerobki/tlumik.gif

a zapomniałem wczoraj napisać jeśli chcesz mieć dobry kondensator nie chińską tandete to kup kondensator firmy tesla orginalny z czech to jest ja w swoim mam taki obecnie założony i jest o wiele lepszy jak tamta chińszczyzna co miałem .
09-05-2013 12:47:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Tomasso94 Offline
Przebiegły Administrator :D
Administratorzy


Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #281
RE: Mój pierwszy Ogar 200
W Bydgoszczy Tesli już nie dostaniesz. Polskich miflexów również

- Volvo V70 II
- Honda Transalp 600V
- Romet Kadet 110 Automatic
- Romet Komar
- Romet Ogar 200
- Opel Astra G

*** ...i wtedy rzekł - Nie da się. ~ Tomasso94 ***
09-05-2013 12:58:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #282
RE: Mój pierwszy Ogar 200
(09-05-2013 12:47:56)Marwerick napisał(a):  w jakim sensie nie rozbieralny ?

powinieneś mieć taki wg tego schematu tłumik :

http://XXXXXX/przerobki/tlumik.gif

a zapomniałem wczoraj napisać jeśli chcesz mieć dobry kondensator nie chińską tandete to kup kondensator firmy tesla orginalny z czech to jest ja w swoim mam taki obecnie założony i jest o wiele lepszy jak tamta chińszczyzna co miałem .

Link nie działa. A kondensator mam teraz chyba org. Czeski, albo bynajmniej "z epoki". Bo nie wygląda na współczesną produkcję. Na dodatek jest krótszy, ale grubszy od chinola.

(09-05-2013 12:58:39)Tomasso94 napisał(a):  W Bydgoszczy Tesli już nie dostaniesz. Polskich miflexów również

A szczególnie w MotoZbycie :F Tam to mają albo china, albo wcale Big Grin

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
09-05-2013 15:15:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Recanion Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 200
Imię: Hubert
Skąd: Lasocin
Pojazd: Romet Mińsk
Post: #283
RE: Mój pierwszy Ogar 200
U nas w sklepie idzie jeszcze dostać kondensatory tesli jak i miflexa.
09-05-2013 15:28:31
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,952
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #284
RE: Mój pierwszy Ogar 200
Jesteś Zajebis*y!

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
09-05-2013 15:38:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #285
RE: Mój pierwszy Ogar 200
(09-05-2013 15:38:43)Taśma napisał(a):  Jesteś Zajebis*y!

Ale że kto, co i dlaczego? Big Grin Rozwiń swoją myśl xD

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
09-05-2013 17:01:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 85
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 462
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 250
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 378
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 93
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 354
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 497
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 71
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19224
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 92
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 244
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 829
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 154
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 292

Reklama