| 
		
	 
		
			| 
					Uaz 469 B  1992
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 |  |  
	| 05-04-2013 01:10:22 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 |  |  
	| 06-04-2013 20:31:05 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 |  |  
	| 16-04-2013 23:46:19 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 | 
			| RE: Uaz 469 B  1992 
 
				Coś koło 130 z kurierem pod same drzwi. Niedużo w porównaniu do nowoczesnych samochodów. Niby mogłem próbować wpasować tłumik od Ursusa, 125p, starego Golfa, Żuka, Lublina i pewnie od miliona innych. Ale oryginalny wyprowadza spaliny aż za samochód, a to wydaje mi się bardziej rozsądne na wypadek zatopienia w błotku. 
Na usprawiedliwienie Uaza mogę powiedzieć, że do zdemontowania kolektorów i układu zasilania wystarczyły: klucze 10,13,14,17, dwóch niedoświadczonych dłubaczy (tata i ja) i jakieś dwie godzinki opieprzania się. Pokażcie mi nowy samochód gdzie się tak da  KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-04-2013 11:08:58 przez nie_mientki.)
 |  |  
	| 26-04-2013 11:08:36 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 |  |  
	| 05-05-2013 01:18:19 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |