| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet Stella 
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Kanilox 
 
 
		
			Moplikowiec 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 3,490 
Imię: Kamil 
Skąd: Zabrze 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Stella  
			 
			
				 (04-03-2013 21:50:04)stqc napisał(a):  A chcesz wyczyścić kolanko ? jak tak to linki rowerowe lub motocyklowe do wiertarki i jazda efekt gwarantowany   A tak poza marginesem jaką masz w niej instalację ? 
Hmm, coś mi się nie wydaje żeby to zadziałało ale może spróbuje. 
Instalacje mam normalną jak w Romecie tylko że zapłon tyrystorowy który sobie dokupiłem
  (04-03-2013 21:55:26)tramwajarz napisał(a):  Pamiętaj to nie romet,tylko Dezamet 
Już była na ten temat dyskusja. Nie wiem czy to Romet czy Dezamet ale ma silnik itp takie jak miał Romet, a według dowodu to jest  
Marka: Stella 
Model: PM3 2.136
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 04-03-2013 22:00:41 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Kanilox 
 
 
		
			Moplikowiec 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 3,490 
Imię: Kamil 
Skąd: Zabrze 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Stella  
			 
			
				Dzisiaj przyszła paczka z częściami do remontu silnika 
daje zdjęcia
  
 
Jest tam 
- Tłok w zestawie na 3 szlif 
- Nakrętka kolanka wydechu 
- Uszczelka kolanka wydechu 
- Simmeringi wału i skrzyni 
- Łożyska wału i jeden skrzyni 
- Tuleja 
- Komplet uszczelek  
- Żarówka 6v 35w
 
Jestem zadowolony z przesyłki, nie była aż tak drogo tylko strasznie długo szło, prawie dwa tygodnie i jestem pewien że już nigdy nie kupie od sprzedawcy na allegro  wronka19
Silnik chyba jutro będzie składany. 
Jak myślicie, dam rady na takim silniku pojechać 60km/h?
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 15-03-2013 22:42:12 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Kanilox 
 
 
		
			Moplikowiec 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 3,490 
Imię: Kamil 
Skąd: Zabrze 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Stella  
			 
			
				Obecnie silnik jest w fazie remontu, wał już jest włożony i do tego z trzema łożyskami od strony magneta, najtrudniej będzie z tymi wałkami biegów ale jakoś damy radę, zastosujemy też mały tuning a mianowicie skrócenie tłoka od dołu o 3mm, podkładka pod cylinder o wysokości 1,5mm, zeszlifowany od góry cylinder o 1,5mm(by zachować tą samą kompresje) podwyższone okno wylotowe o 1mm i do tego gaźnik k60b.  
Kartery które kupiłem od mrf4k okazały się nie do końca kompletne, nie miały tulei i simmeringa, więc trzeba było przełożyć z tych starych. Cylinder ma już 3 szlif oraz wyszlifowane przeloty.  
Chciałem już wymontować stary silnik z stelli ale nie mam pojęcia jak rozpiąć ten łańcuch i chyba jutro weznę taki kleszcze do cięcia metalu i obetnę ten łańcuch bo nie wiem co innego mogę zrobić. 
Jak dobrze pójdzie to 3-4 wieczory i silnik będzie gotowy, a puki co mój tata jest chory i nic nie robimy   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 25-03-2013 01:17:08 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |