Ogar 200 by Budzik - 50/3 MEMBRAN
|
Autor |
Wiadomość |
budzikjacek136
Uczeń
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/uczen.png)
Liczba postów: 128
Imię: Jacek
Skąd: Zbąszynek [FSW]
Pojazd: Inny
|
Ogar 200 by Budzik - 50/3 MEMBRAN
Siemka, oto mój rezotanor
Ogara przyprowadziłem od wuja, w listopadzie 2011 roku. Stał on u niego w szopie blisko 20lat. Wuja nie jeździł, jedynie go opłacał co rok. Zrobiłem szlif cylindra (III na serii czeskiej), wymieniłem sprzęgło, kupiłem nowy gaźnik, tłumik od simsona i pare innych pierdółek. No i tak jeździłem od chyba kwietnia, do końca września robiąc przy tym 1700km. Przelotowa prędkosc w granicach 50-55kmh, vmax około 69/70. Wszystko bez awaryjnie ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif) Zdarzyły sie dwa dłuższe wypady po około 100km i oczywiście Ogar dojechał i wrócił ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif) Cały sezon jeździło się fajnie, aż wkońcu przyszedł remont. Wpadły łożyska fagi c3 na cały silnik, wał po regeneracji, simeringi nowe, gaźnik 16n1-3 no i miało się na tym skończyc... ALE NIE. MOCY TRZEBA WIĘCEJ. Wymyśliłem sobie porting i inne cuda. Wyszło na to, że Ogar przeszedł dużą metamorfozę silnikową ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif) I tak powstało nazywane przeze mnie Jawasaki... Porting cylindra i modzenie tłoka przeprowadzone przez janusza94 - polecam majstra w 200%. Zna się na rzeczy jak mało kto, wykona dosłownie wszystko ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif) W cylindrze dwa dowierty płuków, bost port, wszystkie płuki podniesione na 35mm. wydech maksymalnie powiększony, i podniesiony na 27mm co dało strojenie około 8kRPM. oto powstało 50/5 8kRPM. do tego doszedł czeski tłok z epoki dwupierścieniowy, przystosowany do tego cylindra na jeden pierścień (jednakże całosc poskładana narazie na 2 pierścieniach). aktualnie czekam na spawaka pod ten zestaw od Garrego. myślę że na dniach powinien się pojawic ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif) aktualnie sprawa wygląda tak, że po remoncie 60km zrobione, na drugim biegu łapie 58kmh (A JESZCZE NIE MA SPAWAKA!), jednakże muszę kupic zębatke 11z na przód gdyż zapinam trójke, ląduje w dziurze i mam 63kmh ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif) jak ktoś będzie chciał wiedziec,to mogę podac wszystkie koszta, i ile w sumie ogar pochłonął mojej pracy i pieniędzy. jednakże przewidywana moc ze spawakiem oscyluje w granicach 5-5.5km także myślę że było warto ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif)
tutaj fotki:
http://bikepics.com/members/budzikjacek136/84ogar200/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-2014 16:21:06 przez MrF4k.)
|
|
11-03-2013 23:14:14 |
|
1 osoba postawiła piwo budzikjacek136 za ten post:1 osoba postawiła piwo budzikjacek136 za ten post.
Tomek84 (09-10-2014)
|
Marwerick
Mechanik
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/mechanik.png)
Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 '84. 50/5 by budzik.
|
|
11-03-2013 23:45:34 |
|
|
michax
Mechanik
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/nowy.png)
Liczba postów: 44
Imię: Michał
Skąd: Olza
Pojazd: Inny
|
|
12-03-2013 00:27:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 23 gości
|
|