Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Romet Ogar 200 bloakdy.
Autor Wiadomość
ellsa Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Damian
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #1
Romet Ogar 200 bloakdy.
Otóż,wiem że w ogarze 200 są 3 blokady na króćcu ssącym,długość kolanka i zapłon.Która z tych blokad ma największy wpływ na moc i prędkość ?
Czy jak skrócę kolanko i wymienię króciec to coś to da ?
08-03-2013 00:57:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,954
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Romet Ogar 200 bloakdy.
Da i to dużo. Zapłonu bym nie ruszał.

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
08-03-2013 01:14:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Taśma za ten post.
kolis Offline
Banned


Liczba postów: 36
Imię: Karol
Skąd: Kraków
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Romet Ogar 200 bloakdy.
dysze jeszcze mozna rozwiercic zeby byla wieksza dawka paliwa , skoro moc ma sie zwiekszyc.
08-03-2013 01:21:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo kolis za ten post.
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,954
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Romet Ogar 200 bloakdy.
nie mówimy o tjuninku tylko o odblokowaniu.

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
08-03-2013 01:24:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Taśma za ten post.
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Romet Ogar 200 bloakdy.
króciec jest w blokowanym okrągły otwór tuż za gażnikem a nieblokowany króciec jest kwadratowy
rura wylotowa wchodzi więcej w tłumik (podobno 10cm w tłumik) a w nieblokowanym na jakieś 3cm a z zapłonem bym się nie bawił chyba że masz orgnialnego jikova on miał podobno fabrycznie większe dysze
08-03-2013 01:39:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Marwerick za ten post.
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,954
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Romet Ogar 200 bloakdy.
Silniki do JAWY (na czechy) miały większe dysze.
Do ogarów 200 nie ważne czy blokowany czy nie i tak miał mniejsze dysze.

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
08-03-2013 01:50:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Taśma za ten post.
jerni Offline
Nowy
*


Liczba postów: 93
Imię: Damian
Skąd: Daleko :)
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Romet Ogar 200 bloakdy.
(08-03-2013 01:21:25)kolis napisał(a):  dysze jeszcze mozna rozwiercic zeby byla wieksza dawka paliwa , skoro moc ma sie zwiekszyc.

A czym rozwiercić te otwory,nie da się nowych dysz kupić ?
08-03-2013 09:38:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kosa Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 166
Imię: Filip
Skąd: Sandomierz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #8
RE: Romet Ogar 200 bloakdy.
da rade na pewno ale zapłon też można wyregulować :_)
08-03-2013 10:18:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
pawel84_5 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 323
Imię: Paweł
Skąd: Katowice
Pojazd: Inny Romet
Post: #9
RE: Romet Ogar 200 bloakdy.
nic bym nie ruszał ze zapłonem tylko o 10 cm skrucił kolanko i ominoł dławik w tłumniku a raczej rozwiercicalbo wyrzucic bebechy i zostawic tylko tylna blache i zmienic kruciec z rocznika 89 i tłok 3 pierscieniowy .

jak ci pomogłem to kliknij pomógł
20-03-2013 13:37:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Głupie dupki
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 09:34:18
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 5440
Dzień Dobry wszystkim
Ostatni post: Jakiś_typ
Wczoraj 23:07:58
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 212
Prośba o identyfikację ro...
Ostatni post: jakubekM780
Wczoraj 21:58:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 286
Dezamet Dantom GFX 50
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:54:20
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 4197
Karat 1970 - szczegółowy ...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 21:45:47
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 121
Nowoczesna stacyjka w Oga...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:38:49
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1230
Witam wszystkich
Ostatni post: Motokamel
Wczoraj 21:28:33
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 59
Budowa roweru spalinowego
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:11:00
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 118
Swap
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 20:00:15
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 87
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 612
Magistrowy Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:26:14
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 7345
Co wam najczęściej pada w...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:17:49
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 147
Głowica w Ogarze
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 19:37:24
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1834
OGAR 200 1988 r.
Ostatni post: Semmao
24-06-2024 18:46:36
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 16030
Zapłon z Rometa charta w ...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 14:25:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 256

Reklama