Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 Muli i gaśnie
|
Autor |
Wiadomość |
michal002
Uczeń
Liczba postów: 346
Imię: Michał
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
05-03-2013 23:55:36 |
|
|
michal002
Uczeń
Liczba postów: 346
Imię: Michał
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
06-03-2013 23:13:46 |
|
|
michal002
Uczeń
Liczba postów: 346
Imię: Michał
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
12-03-2013 19:31:32 |
|
|
budzikjacek136
Uczeń
Liczba postów: 128
Imię: Jacek
Skąd: Zbąszynek [FSW]
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 Muli i gaśnie
Dobrze mówisz, spróbuj ustawic zapłon.
Odkręcasz świecę, wkładasz coś w otwór do świecy (np gwóźdź, śrubokręt). Później kręcisz wałem tak aby tłok doszedł do GMP (górny, martwy punkt). Zaznaczasz sobie odległośc na tym gwoździu czy czymś jak daleko jest tłok, np. według krawędzi głowicy. później odmierzasz na gwoździu 1.8-2mm w przód, wkładasz spowrotem w otwór od świecy, cofasz wał i ustawiasz tłok w takiej pozycji aby drugi znacznik który zrobiłeś na gwoździu zbiegał się z twoim punktem odniesienia (ja podałem krawędź głowicy). w tym położeniu, odkręcasz w komorze zapłonu 'łapki' trzymające cały stator na miejscu. wtedy delikatnie obracając iskrownikiem w lewo/prawo, ustawiasz go w takiej pozycji aby platynki ZACZEŁY się otwierac i miały około 0.05mm rozwarcia. możesz to sprawdzic bibułką, ale najlepiej byłoby szczelinomierzem. jak w tej pozycji platynki zaczynają się rozwierac, to zostawiasz iskrownik w pozycji takiej jakiej jest i przykręcasz te 'łapki' spowrotem. na koniec ustawiasz wał w pozycji w której platynki będą najmocniej rozwarte, i ustawiasz na nich przerwę 0.3-0.4mm. Jak zajrzysz do zapłonu to powinieneś wiedziec jak to zrobic
może wyraziłem się trochę niejasno, ale nie zabardzo umiem tłumaczyc coś co mam jedynie w głowie a nie przed sobą
Życzę powodzenia
|
|
13-03-2013 17:51:15 |
|
|
michal002
Uczeń
Liczba postów: 346
Imię: Michał
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
14-03-2013 23:06:24 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|