Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silnik Wsk 125 w ramie 50 T-1.
Autor Wiadomość
mazi16 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 12
Imię: Damian
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Silnik Wsk 125 w ramie 50 T-1.
Mam pytanie,czy silnik od wski 125 będzie pasował bez przeróbek do ramy 50 T-1 i czy trzeba będzie jakoś ramę wzmacniać czy nie musowo ?
22-02-2013 12:42:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Zing Offline
W trakcie zacierania 027
*


Liczba postów: 151
Imię: Michał
Skąd: RJS
Pojazd: Romet Chart
Post: #2
RE: Silnik Wsk 125 w ramie 50 T-1.
no musisz mocowania przerabiać

ROMET 100
ROMET KOMAR 2350

Gadu: 13376111


Odpalanie po latach
http://www.youtube.com/watch?feature=pla...N7L7w9X60Y

Palenie Gumy Rezonatorem
http://www.youtube.com/watch?v=RqxsMfXox...YQ&index=1
22-02-2013 13:00:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Zing za ten post.
PatrolCaS Offline
kocham prl-owską motoryzację w oryginale
*


Liczba postów: 251
Imię: Patryk
Skąd: Mochała
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Silnik Wsk 125 w ramie 50 T-1.
będziesz musiał dać jeszcze rurki z ramy pod silnik i to najlepiej dwie solidne no i trochę przerobić górną ramę czyli tą pod bakiem bo ci się cylinder nie zmieści.
Pozdro w projekcie Big Grin

Jeśli pomogłem, postaw PIWO !!!
Aniołowie jeśli są to tylko z piekła rodem i na motocyklach.
Mój ogarek Big Grin http://odu.pl/1cp
200 Post 24-07-13 23:15:29
Na tym forum ROMET poparty, a chinol gówno warty!!!
22-02-2013 13:17:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo PatrolCaS za ten post.
Mysiu Offline
"Za mną tylko kurz.."
*


Liczba postów: 788
Imię: Kamil
Skąd: Mikołów, Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #4
RE: Silnik Wsk 125 w ramie 50 T-1.
Stanowcze NIE, kolejnego 50T1 mniej !
Jak już tak bardzo chcesz to:
- Cięcie ramy i wydłużanie.
- Mocowania spawać.
- Wzmocnienia.
- Hamulce z innego większego motocykla, bo nie zatrzymasz rometowskimi hamulcami silnika WSKi.
22-02-2013 14:29:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Mysiu za ten post.
mazi16 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 12
Imię: Damian
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #5
RE: Silnik Wsk 125 w ramie 50 T-1.
(22-02-2013 14:29:59)Mysiu napisał(a):  Stanowcze NIE, kolejnego 50T1 mniej !
Jak już tak bardzo chcesz to:
- Cięcie ramy i wydłużanie.
- Mocowania spawać.
- Wzmocnienia.
- Hamulce z innego większego motocykla, bo nie zatrzymasz rometowskimi hamulcami silnika WSKi.

To chyba dam sobie z tym spokój,za dużo pracy.Kupię razem z ramą Big Grin
23-02-2013 10:34:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
skowron142 Offline
Banned


Liczba postów: 207
Imię: Marcin
Skąd: Niedrzwica Kościelna
Pojazd: Inny Romet
Post: #6
RE: Silnik Wsk 125 w ramie 50 T-1.
(22-02-2013 14:29:59)Mysiu napisał(a):  Stanowcze NIE, kolejnego 50T1 mniej !
Jak już tak bardzo chcesz to:
- Cięcie ramy i wydłużanie.
- Mocowania spawać.
- Wzmocnienia.
- Hamulce z innego większego motocykla, bo nie zatrzymasz rometowskimi hamulcami silnika WSKi.

jak już to ramy a nie całego t1 i nie musisz asz tak bardzo przerabiać jak ci mówią odezwij się na gg:45565199 to ci pokaże fotki jak powiino wyglądać i aby zaczepy przerabiasz fakt będzie ciasno
23-02-2013 12:46:23
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Dzień Dobry wszystkim
Ostatni post: Jakiś_typ
Wczoraj 23:07:58
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 200
Prośba o identyfikację ro...
Ostatni post: jakubekM780
Wczoraj 21:58:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 274
Dezamet Dantom GFX 50
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:54:20
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 4170
Głupie dupki
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:46:19
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 5374
Karat 1970 - szczegółowy ...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 21:45:47
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 113
Nowoczesna stacyjka w Oga...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:38:49
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1211
Witam wszystkich
Ostatni post: Motokamel
Wczoraj 21:28:33
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 50
Budowa roweru spalinowego
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:11:00
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 112
Swap
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 20:00:15
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 76
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 606
Magistrowy Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:26:14
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 7336
Co wam najczęściej pada w...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:17:49
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 134
Głowica w Ogarze
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 19:37:24
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1828
OGAR 200 1988 r.
Ostatni post: Semmao
24-06-2024 18:46:36
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 16005
Zapłon z Rometa charta w ...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 14:25:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 249

Reklama