Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik s38
|
Autor |
Wiadomość |
cross120
Uczeń

Liczba postów: 204
Imię: Adam
Skąd: >Poznań<
Pojazd: Romet Komar
|
Silnik s38
Siemka Romeciarze  :
Jest sprawa. Ciekł mi silnik gdzieś od spodu, diagnozę postawiłem na przepuszczającą uszczelkę karterów. Rozkręciłem silnik. Wyczyściłem go całego nitrem. I okazało się że w prawym karterze jest pęknięcie ok 2cm (da się pospawać) Przy okazji kupiłem wszystkie łożyska, uszczelniacze i pierścienie bo mi pękł przy ściąganiu. Ale zapomniałem o oringach kopniaka i zmieniacza biegu, i mam z tym mały problem. Muszę je kupić ale nie mam ich na wzór bo w silniku ich nie było i dlatego tak ciekł 
Czy wie ktoś jaki jest rozmiar tych oringów (kopki, zmieniacza)?
Czy muszę docierać silnik po wymianie łożysk, uszczelniaczy i samych pierścieni? Jak tak to ile?
Czy wodzik zmiany biegów w silniku s 38 jest prosty, czy delikatnie skrzywiony? Bo mój jest delikatnie skrzywiony i nie wiem czy tak ma być.
|
|
20-02-2013 21:48:27 |
|
|
cross120
Uczeń

Liczba postów: 204
Imię: Adam
Skąd: >Poznań<
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Silnik s38
(20-02-2013 21:57:58)kadetmen napisał(a): Po tym co napisałeś musisz go docierać , a wodzik ma być prosty .Oringi są na allegro .
Na allegro znalazłem tylko oring wałka kopniaka ale za jeden oring z przesyłką nie mam zamiaru płacić 10zł.
Czy wogule na tym zmieniaczu biegu jest oring??
Jakie są rozmiary tych oringów??
Jutro wstawię zdjęcie tego wodzika i ocenicie czy tak ma być.
|
|
20-02-2013 23:48:06 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|