OGAR 200 wprost od Feiro
|
Autor |
Wiadomość |
Feiro
Typ Homemade
Liczba postów: 516
Imię: Martin
Skąd: Okolice Tarnowskich Gór
Pojazd: Romet Pony
|
RE: OGAR 200 wprost od Feiro
Dzięki Panowie za miłe słówka.
Co się działo dzisiaj?
Otóż nawinąłem kolejne 2 cewki, kupiłem mostki prostownicze(jeden 6A, dwa po 8A) z szuflady wygrzebałem radiator(informatyk tak że nie trudno o takie rzeczy ) do chłodzenia mostków, będzie zamocowany tak że ożebrowanie będzie wystawało w górnej części skrzynki narzędziowej dla najefektywniejszego chłodzenia, ale zostawmy na razie mostki i radiator w spokoju ponieważ to już jest dalsza przyszłość.
Po dokładnym odtłuszczeniu i wyczyszczeniu podstawy iskrownika, wkręciłem cewki i okazało się że... No właśnie... magneto na sucho nie wchodzi ponieważ ociera lekko o wewnętrzne zwoje... No trudno, najprawdopodobniej czeka mnie odjęcie kilkunastu zwoji tak żeby magneto ładnie się obracało, ale na razie tego nie robię ponieważ precyzyjniej będzie wykonać to gdy magneto będzie na stale na wale a podstawa iskrownika będzie zamocowana w karterze... No właśnie i tutaj rodzi się drugi problem, otóż mniemam że cewki ze względu na swoją ponadstandardową grubość mogą nie wejść do karteru(jutro to sprawdzę)... gdyby tak się stało po odjęciu zwoji zostaje mi podszlifowanie karteru od środka, co raczej nie powinno być problemem(walcowaty kamień szlifierski wkręcony do wiertarki zrobi robotę).
Tutaj zdjęcie, oczywiście made in niska jakość
PS Przy czyszczeniu platynek zobaczyłem na nich oryginalne logo Jawa, tak że oryginalne platyneczki siedzą w iskrowniku
Ref:.
To jest moje miasto. (haha)
Podaj swoje hasło. (haha)
Rozsuńcie się samochody. (haha)
Oddajcie cześć OGAROWI. (haha)
Nastała nowa dynastia. (haha)
Zrodziła się nowa kasta (haha)
ROMET OGAR i basta ! (haha)
Nowy król tego miasta!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2013 23:00:35 przez Feiro.)
|
|
18-01-2013 22:57:57 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|