Romet Ogar 200 '88r. by Zigu
|
Autor |
Wiadomość |
zigu98
Praktykant

Liczba postów: 366
Imię: Grzegorz
Skąd: Okolice Stalowa Wola
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Ogar 200 '88r. by Zigu
Luz zlikwidowany, za pomocą druta
Dobrze się to spisuje. Do wymiany na oryginał idzie przepustnica, nie można wyregulować wolnych obrotów..
Powoli snuje sobie plany, jak go zrobić 
Aby był w miarę bezawaryjny i dość dobrze wyglądał. Remont silnika, będzie na pewno. I to przez profesjonalnego mechanika który tylko w tym siedzi. Wolę powierzyć to zadanie komuś zaufanemu i komuś kto robił to już ileś tam razy 
Malowanie również będzie, lecz jeszcze nie wiem jak i kiedy 
Ale najpierw będziemy robić go mechanicznie.
Nie wiem co tam w nim teraz siedzi, chodzi dobrze, ale wolałbym być pewny tego że jest dobrze zrobiony.
Nie wiem co to jest, ale kopnik mi chodzi dopiero od połowy, dopiero coś zaczyna łapać... Co to może być?
I co można podczas takiego remontu wymienić, i co warto na pewno wymienić?
Proszę o pomoc, z tymi pytaniami
"Live to ride
Ride to live
Away of life"
Aktualne pojazdy:
FSO Polonez 1.6 GLI '96
Byłe pojazdy:
Romet Ogar 200 '88
|
|
17-01-2013 22:20:12 |
|
|
Marwerick
Mechanik

Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Ogar 200 '88r. by Zigu
|
|
17-01-2013 22:32:40 |
|
1 osoba postawiła piwo Marwerick za ten post:1 osoba postawiła piwo Marwerick za ten post.
zigu98 (04-05-2013)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|