Romet Chart (nie)elektronik - podsumowanie + elektryka
|
Autor |
Wiadomość |
Marq
Nowy
Liczba postów: 17
Imię: Adrian
Skąd: Warszawa;Sobków
Pojazd: Romet Chart
|
Romet Chart (nie)elektronik - podsumowanie + elektryka
Witam. Kilka miesięcy temu opisywałem na forum jedynego w Polsce (chyba ) Rometa Charta (nie)elektronika. Zrobię małe podsumowanie co udało mi się zrobić i przejdę do rzeczy. Więc tak, jak pisałem kiedyś mam charta z zapłonem, magnetem i gaźnikiem od ogara 205. Coś mu zaszkodziło po drodze i po pół roku odkryłem że mam rozregulowany zapłon. Nie wiedziałem że reguluje się też platynkami, jakby nie było działa. Idą ferie więc będe go modernizował dalej. Teraz pytania:
- Jak regulujemy k60b? Tzn. Mamy śruby mieszanki i powietrza, wkręcamy na maksa, odpalamy i regulujemy? Zamontowałem tak jak kupiłem (bez regulacji) i dupa z jazdy.
- Ile w ogarze mamy uzwojeń na cewce świetlnej, oraz jaka jest grubość drutu? Niby mam te 6v ale chyba ktoś tu grzebał. Korzystając z okazji zamontuje 12v + akumulator.
- Korci mnie żeby po całym tuningu elektrycznym jednak zabrać się za wygląd. Chciałem zdjąć całą ramę, pomalować na czerwono ponadto kierownica mtb. Czy przejdą spraye w puszce (kilka warstw + lakier bezbarwny)? Ewentualnie ktoś ma namiar na taniego lakiernika z południowych okolic Kielc? Byłem u jednego to zawołał 600zł (czyli więcej niż dałem za charta ) ale z piaskowaniem i lakierem proszkowym.
- Co ze szprychami i tłumikiem? Felgi prawie oskubane z lakieru, a czarny tłumik jest brzydki (wolę chrom). Próbował ktoś srebrzanki? (Nie srebrny lakier!)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2013 23:39:26 przez Marq.)
|
|
02-01-2013 23:38:01 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości
|
|