| 
		
	 
		
			| 
					Mój Mińsk!
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Irek   -----
 
  
 
   Liczba postów: 1,410
 Imię: .
 Skąd: .
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Mój Mińsk! 
 
				Niektórzy celowo ustawiają na 1-szy rowek, szczególnie jak silnik jest już zużyty, wiadome że wraz ze zużyciem zmniejsza sie szczelność pierścieni i silnik potrzebuje mniejszej dawki paliwa a zarazem uboższej mieszanki. Jeśli wkręt jest wykręcony o niestworzoną ilość obrotów to też można uznać to za przyczyne, należycie ma być między wykręcony od 1 do 2,5 obr , no max 3,5 .
 
 A i pamiętaj nie reguluj go tylko na podstawie odpalanie lub krótkiej przejażdżki, lepiej weź ze sobą śrubokręt, klucz do świec i przejedź ostro pare km, dociągnij pare razy do końca na każdym biegu a potem spokojniej 60-70 km/h na 4-ce, jeśli po takiej jeździe wykręcisz świece a będzie ona ciemnego koloru wykręć nieco wkręt mieszanki tak ok 1 obrót. Jeśli będzie sie za mocno grzał, brzęczał, dusił przykręć nieco i masz gaźnik ustawiony
 
 Choć w sytuacji takich anomalii zacznij od sprawdzenia ustawienia zapłonu wg instrukcji obsługi
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2013 22:18:19 przez Irek.)
 |  |  
	| 03-01-2013 22:17:38 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Artur   Zachmurzony
 
  
 
   Liczba postów: 2,356
 Imię: Artur
 Skąd: Poznań
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Mój Mińsk! 
 
				Gaźnik rozebrałem, jakby nie patrzeć - jest brudny, więc czyszczenie prędzej czy później trzeba by było wykonać. Postanowiłem także za jednym zamachem zrobić to porządnie - wymienić filtr powietrza, bo jest zasyfiony, postaram się o nowy moduł (nawet jak to nie on, to będzie na zapas) - właśnie: moduł pada tak od razu? Bo jak go kupiłem to palił tak za piątym kopnięciem, aż nagle takie coś mu się stało - jak tym jeździć zacząłem. Akumlator się wymieni, bo ten jest w stanie agonalnym, migacze porobi - i tu pytanie: z przerywacza wychodzą trzy gniazdka, a tylko dwa są podłączone. Jeśli dobrze myślę, to coś tu jest nie tak.
			 |  |  
	| 04-01-2013 22:22:33 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Artur   Zachmurzony
 
  
 
   Liczba postów: 2,356
 Imię: Artur
 Skąd: Poznań
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Mój Mińsk! 
 
				Gaźnik wyczyszczony, złożony i założony... No cóż, odpalić nie odpalił - byłem bardziej zajęty próbami zdjęcia kota, któremu zachciało się wleźć do góry (w garażu nie ma sufitu, nad głową rozciąga się od razu strych), i nie był zbyt skory do zejścia - po 10 minutach w końcu był łaskaw wejść w moje objęcia... W każdym razie, podejrzewam nikłe zmiany - powinien odpalić po kilku kopnięciach, niby coś jakby załapywał - ale to jeszcze nie jest to. Jutro podleję paliwa do cylindra - wtedy z pewnością odpali i zobaczę, jak chodzi. 
Podejrzewam jednak ten cały moduł, na wszelki wypadek już zamówiłem - tylko akurat go nie mają, ci co od rusków sprowadzają... 
Tęsknię za platynkami i conajwyżej wymianą kondensatora...   
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-01-2013 22:05:13 przez Artur.)
 |  |  
	| 07-01-2013 22:04:45 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |