Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wybór
Autor Wiadomość
naveintre Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 478
Imię: Michał
Skąd: Stalowa Wola
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #16
RE: Wybór
10-12-2012 20:09:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
mikizpl Offline
Wykręcacz świecy :P
*


Liczba postów: 127
Imię: Mikołaj
Skąd: Brzeźno
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #17
RE: Wybór
Ja mam i to, i to. Powiem tak: odwrotne biegi w ogarze są fajne bo nie trzeba ich trzymać, kopka delikatnie mówiąc to katorga i często idą półksiężyce, ale ma dobre właściwości eksploatacyjne i jezdne przy czym ma fajne przełożenia. Na korzyść T-1 przemawia: stabilniejsza (według mnie) lepiej się jeździ po wygodniejsza, biegi też fajne bo trzy i są po ludzku ustawione i jest przede wszystkim ładniejsza, a wady: trzeba umieć w miarę dobrze jeździć żeby się psuła, małe schowki, gorsze magneto niż w ogarze bo się krzywi. Więc moim zdaniem na początek lepiej brać ogara 200
10-12-2012 20:26:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,380
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #18
RE: Wybór
(10-12-2012 20:26:37)mikizpl napisał(a):  Ja mam i to, i to. Powiem tak: odwrotne biegi w ogarze są fajne bo nie trzeba ich trzymać, kopka delikatnie mówiąc to katorga i często idą półksiężyce, ale ma dobre właściwości eksploatacyjne i jezdne przy czym ma fajne przełożenia. Na korzyść T-1 przemawia: stabilniejsza (według mnie) lepiej się jeździ po wygodniejsza, biegi też fajne bo trzy i są po ludzku ustawione i jest przede wszystkim ładniejsza, a wady: trzeba umieć w miarę dobrze jeździć żeby się psuła, małe schowki, gorsze magneto niż w ogarze bo się krzywi. Więc moim zdaniem na początek lepiej brać ogara 200

Jesteś moim mistrzem. Zaletą silnika 223 są inaczej chodzące biegi, a zaletą T1 "biegi po ludzku ustawione". WTF?

Ponadto w T1 też nie trzeba biegów przytrzymywać. Wystarczy ustawić automat(przy pomocy jednej śrubki) i zakontrować. I potrafić liczyć do czterech i pół.

Małe schowki faktycznie, ale mieszczą wszystko co trzeba(baterie i narzędzia). I dzięki temu że są małe pojazd wygląda bardzo zgrabnie.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
10-12-2012 20:33:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
maczos Offline
MaczoS NaczoS
*


Liczba postów: 324
Imię: MacieK
Skąd: Człuchów
Pojazd: Inny
Post: #19
RE: Wybór
Ja bym wolał t-1 z 019 !
10-12-2012 20:37:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
naveintre Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 478
Imię: Michał
Skąd: Stalowa Wola
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #20
RE: Wybór
I trząść gaciami o skrzynie i ustawiać zapłon co 200km. I młucić z gazem do dechy 55km/h Smile
10-12-2012 21:17:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Głupie dupki
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 09:34:18
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 5407
Dzień Dobry wszystkim
Ostatni post: Jakiś_typ
Wczoraj 23:07:58
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 206
Prośba o identyfikację ro...
Ostatni post: jakubekM780
Wczoraj 21:58:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 280
Dezamet Dantom GFX 50
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:54:20
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 4190
Karat 1970 - szczegółowy ...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 21:45:47
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 118
Nowoczesna stacyjka w Oga...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:38:49
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1226
Witam wszystkich
Ostatni post: Motokamel
Wczoraj 21:28:33
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 56
Budowa roweru spalinowego
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:11:00
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 116
Swap
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 20:00:15
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 81
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 610
Magistrowy Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:26:14
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 7343
Co wam najczęściej pada w...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:17:49
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 136
Głowica w Ogarze
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 19:37:24
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1830
OGAR 200 1988 r.
Ostatni post: Semmao
24-06-2024 18:46:36
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 16021
Zapłon z Rometa charta w ...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 14:25:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 253

Reklama