Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ogarek strzela w gaznik i raz lapie raz nie:(
|
Autor |
Wiadomość |
Rudy102
ASSKICKER
Liczba postów: 618
Imię: Paweł
Skąd: United States of America
Pojazd: Inny
|
RE: ogarek strzela w gaznik i raz lapie raz nie:(
(01-12-2012 10:28:39)pawel84_5 napisał(a): Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsceświecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" Gdy uzyskamy GMP cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek powinno być 0,3mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.Jeśli nie mamy 0,3mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,3mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy
Dlaczego skopiowałeś opis z innej strony? To jest zwykły plagiat. Dla chętnych do zobaczenia link na PW.
|
|
01-12-2012 14:04:02 |
|
|
alek736
Zawodowiec
Liczba postów: 2,935
Imię: Aleksander
Skąd: Gniezno
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: ogarek strzela w gaznik i raz lapie raz nie:(
Pojazdy:
- Romet Ogar 205
- TGB 101s Orion
- Honda CBR 125r
- Volkswagen Golf IV Highline
|
|
01-12-2012 22:41:32 |
|
|
Taśma
Pro
Liczba postów: 3,952
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
|
RE: ogarek strzela w gaznik i raz lapie raz nie:(
Człowieku jesteś takie tępy jak but czy gorzej?
MÓWIMY O SILNIKU JAWY (223), A NIE OGARA 205 (023)
Początek rozwarcie się styków przerywacza powinien nastąpić w odległości ok. 1.5mm przed GMP tłoka (górny martwy punkt).
czyli:
Jeśli tłok będzie w tym położeniu przerywacz powinien zaczynać się otwierać. Jeśli się nie otwiera poluzuj podstawę iskrownika i obróć ją w Prawo (zmniejszając wyprzedzenie) lub w lewo (zwiększając wyprzedzenie)
Nie ma określonej przerwy pomiędzy stykami.
Ustaw ok. 0.7mm - 1.0mm
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-12-2012 00:15:07 przez Taśma.)
|
|
02-12-2012 00:13:48 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Taśma za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Taśma za ten post.
aion18 (12-02-2012), Rudy102 (12-02-2012)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|