Romet = ekonomia?
|
Autor |
Wiadomość |
Artur
Zachmurzony

Liczba postów: 2,356
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: Romet = ekonomia?
Palą dużo?
Ja ciągle mam wrażenie, że paliwo ucieka z baku...
Ale przy takich pojazdach nie chodzi przecież tylko o suche wyliczenia, ale o to, JAK to jedzie  A jedzie fajnie 
Pod warunkiem, że w ogóle odpali... i nie zgaśnie...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-10-2012 19:09:31 przez Artur.)
|
|
28-10-2012 19:08:57 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet = ekonomia?
Ja nie wiem i nie rozumiem, jaki jest sens porównywania silnika samochodowego, który działa na zupełnie innej zasadzie, niż silnik w Romecie. Ba, wspólnego mają ze sobą to że mają tłok i się kręcą. Zrozumiał byś zasady działania silników 2T, 4T, wtrysk, gaźnik, przełożenia... w nieskończoność można wymieniać. Twoje obliczenia w ogóle nie mają poparcia w praktyce, tak się nie da. Moc a pojemność? Są silniki ponad 7 litrowe dające marne 100 KM, a są silniki 800 ccm osiągające ponad 160 koni, więc pod tym względem także niczego się nie doliczysz.
Sumując, średnio pokonanie samochodem 100 km to 55 złotych, a Ogarem 15.
Ekonomia to wszystkie koszta utrzymania. I tak wystarczy porównać tylko OC, reszta już nie będzie grać roli co do kosztów utrzymania
- Volvo V70 II
- Honda Transalp 600V
- Romet Kadet 110 Automatic
- Romet Komar
- Romet Ogar 200
- Opel Astra G
*** ...i wtedy rzekł - Nie da się. ~ Tomasso94 ***
|
|
28-10-2012 19:13:42 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
28-10-2012 19:33:39 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
28-10-2012 19:40:00 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,040
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
28-10-2012 19:44:29 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|