Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Łukasz
Komarem wjadę wszędzie:D
Liczba postów: 242
Imię: Łukasz
Skąd: Barcino
Pojazd: Romet Komar
|
|
23-10-2012 22:51:47 |
|
|
Feiro
Typ Homemade
Liczba postów: 516
Imię: Martin
Skąd: Okolice Tarnowskich Gór
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Cylinder
Panowie zbaczacie z dobrego kursu tematu...
Według mnie:
Kupiłem jakiś czas temu komplet cyl+tłok do jawy 223(Ogar 200) i muszę przyznać że jest wykonany dosyć przyzwoicie.
Tak jak piszą, koszty szlifu to jakieś 70-80zł, co w porównaniu do nowego tłoka jest nieopłacalne jak dla mnie...
Co jest wadą nowych cylindrów? Jedynymi wadami mogą być progi na kanałach płuczących i ew. inne wysokości okien, ale oprócz tego cylinder to cylinder.. Zaznaczając że cylindry nie puchną!.. Co innego wykonane ze słabych materiałów tłoki, które lubią to robić niestety.
Ja doradzałbym autorowi jednak zainwestować w nowy cylinder. Możesz dołożyć trochę więcej i kupić np. komplet made by ALMOT, który przy mądrym docieraniu posłuży Ci dosyć długo.
Takie moje zdanie na ten temat, wiadomo zrobisz jak będziesz uważał Pozdrowienia i powodzenia w podjęciu decyzji.
Ref:.
To jest moje miasto. (haha)
Podaj swoje hasło. (haha)
Rozsuńcie się samochody. (haha)
Oddajcie cześć OGAROWI. (haha)
Nastała nowa dynastia. (haha)
Zrodziła się nowa kasta (haha)
ROMET OGAR i basta ! (haha)
Nowy król tego miasta!
|
|
23-10-2012 23:09:01 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|