| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet Chart (nie)elektronik - podsumowanie + elektryka
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Marq 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 17 
Imię: Adrian 
Skąd: Warszawa;Sobków 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
Romet Chart (nie)elektronik - podsumowanie + elektryka 
			 
			
				Witam. Kilka miesięcy temu opisywałem na forum jedynego w Polsce (chyba   ) Rometa Charta (nie)elektronika. Zrobię małe podsumowanie co udało mi się zrobić i przejdę do rzeczy. Więc tak, jak pisałem kiedyś mam charta z zapłonem, magnetem i gaźnikiem od ogara 205. Coś mu zaszkodziło po drodze i po pół roku odkryłem że mam rozregulowany zapłon. Nie wiedziałem że reguluje się też platynkami, jakby nie było działa. Idą ferie więc będe go modernizował dalej. Teraz pytania: 
- Jak regulujemy k60b? Tzn. Mamy śruby mieszanki i powietrza, wkręcamy na maksa, odpalamy i regulujemy? Zamontowałem tak jak kupiłem (bez regulacji) i dupa z jazdy. 
- Ile w ogarze mamy uzwojeń na cewce świetlnej, oraz jaka jest grubość drutu? Niby mam te 6v ale chyba ktoś tu grzebał. Korzystając z okazji zamontuje 12v + akumulator. 
- Korci mnie żeby po całym tuningu elektrycznym jednak zabrać się za wygląd. Chciałem zdjąć całą ramę, pomalować na czerwono ponadto kierownica mtb. Czy przejdą spraye w puszce (kilka warstw + lakier bezbarwny)? Ewentualnie ktoś ma namiar na taniego lakiernika z południowych okolic Kielc? Byłem u jednego to zawołał 600zł (czyli więcej niż dałem za charta   ) ale z piaskowaniem i lakierem proszkowym. 
- Co ze szprychami i tłumikiem? Felgi prawie oskubane z lakieru, a czarny tłumik jest brzydki (wolę chrom). Próbował ktoś srebrzanki? (Nie srebrny lakier!)
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2013 23:39:26 przez Marq.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-01-2013 23:38:01 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |