Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Pony] M2 różnice w ramie
Autor Wiadomość
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,686
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
M2 różnice w ramie
Witam wszystkich, mam pytanie które trochę być może pozwoli usystematyzować wiedzę motorynkową. Otóż jakiś czas temu zauważyłem, i pisałem nawet tu w jednym temacie, że ramy motorynek M2 się dosyć sporo od pewnego momentu różnią. Mniej więcej od 1984/1985r. główka ramy jest połączona z rurą główną nieco wyżej i pojawiło się wzmocnienie w połączeniu rury głównej z podsiodłową.

Stary typ ramy:
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x9...417206.jpg

Nowy typ ramy:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/romet...52140.html

Podejrzewam że zbiegło się ta zmiana z wprowadzeniem w 1984r. modelu M3, chodziło tu zapewne o unifikację i żeby silnik 025 lepiej pasował. W związku z tym mam kilka pytan na które może ktoś zna odpowiedź.

1. Kiedy dokładnie (miesiąc) wprowadzono model M3
2. Czy mocowania silnika mogły się różnić, bo czasem widać że silnik jest nieco bardziej obwisły, mówię tutaj zarówno o dwóch wersjach M2 jak i między M2-M3
3. Kiedy zlikwidowano ucho do głowicy
4. Niech mi ktoś wyjaśni jakie były rodzaje podnóżków i w jakich latach Wink
5. Były w końcu M3 z kierownicą na mostku?
6. Czy ramy różniły się rozstawem osi?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2022 15:22:40 przez romek.)
12-02-2022 15:07:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Cześć wszystkim :)
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 22:17:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 24
Pytanie o kolor mojego gi...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 21:08:05
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 73
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: 2stroke4life
Dzisiaj 20:01:07
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 1774
[019] Dobór korbowodu na ...
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 19:31:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 21
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 19:27:32
» Odpowiedzi: 206
» Wyświetleń: 11486
Rozmiary dysz gaźnika ser...
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 18:48:28
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 26678
zderzak startera
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 14:03:18
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 123
Finanse forum
Ostatni post: romek
Dzisiaj 10:31:38
» Odpowiedzi: 99
» Wyświetleń: 35338
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 06:34:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 918
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 03:39:13
» Odpowiedzi: 196
» Wyświetleń: 55842
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
Wczoraj 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 51
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 163
Naklejki na Jubilatach 2
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 02:39:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 120
Renowacja Romet Jubilat 1...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 02:37:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 209
Skrzynia biegów Jawa 50
Ostatni post: Jakub
27-07-2025 21:54:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 75

Reklama