Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Kawasaki kef 300 dymi pomocy
Autor Wiadomość
wiczi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 97
Imię: Wiczi
Skąd: Radom
Pojazd: Romet Pony
Post: #1
Kawasaki kef 300 dymi pomocy
Witam wiem że to pytanie od czapy ale może ktoś z was to przerabiał mianowicie nabyłem kawasaki kef 300 lakota 1997 rok i strasznie kopci a zarazem bierze olej i podejrzewam że do wymiany może być tłok lub uszczelniacze zaworów i mam pytanie czy ktoś może mi podpowiedzieć czy samemu dam radę zdjąć głowice i to zrobić czy lepiej zlecić to fachowcowi dodam że silnik dwusuwowy naprawiam bez problemu ale to jest czresosow i ma w cylinder rozrząd.

:F
Nie ma nic lepszego niż zrobić /ulepszyć coś samemu
02-08-2019 10:32:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Kawasaki kef 300 dymi pomocy
Powinieneś ogarnąć, to mogą być też pierścienie.

Mój Simson

YT: POLMOZBYT
02-08-2019 10:35:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post.
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #3
RE: Kawasaki kef 300 dymi pomocy
Z kef300 nie miałem do czynienia bo naprawiam motocykle, ale generalnie kawy są proste. Zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania. No z tłokiem i pierścieniami może być problem ale z kolei z uszczelniaczami może być problem bo trzeba by rozpiąć zawory. W razie co pytaj w temacie to coś tam ci pomogę.

"Odpal silnik motocykla
Udaj się na autostradę
Szukając przygody
I wszystkiego, co możesz znaleźć po drodze..."
02-08-2019 22:15:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Cześć wszystkim :)
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 22:17:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 24
Pytanie o kolor mojego gi...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 21:08:05
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 73
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: 2stroke4life
Dzisiaj 20:01:07
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 1775
[019] Dobór korbowodu na ...
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 19:31:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 21
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 19:27:32
» Odpowiedzi: 206
» Wyświetleń: 11487
Rozmiary dysz gaźnika ser...
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 18:48:28
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 26678
zderzak startera
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 14:03:18
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 123
Finanse forum
Ostatni post: romek
Dzisiaj 10:31:38
» Odpowiedzi: 99
» Wyświetleń: 35338
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 06:34:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 918
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 03:39:13
» Odpowiedzi: 196
» Wyświetleń: 55842
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
Wczoraj 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 51
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 163
Naklejki na Jubilatach 2
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 02:39:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 120
Renowacja Romet Jubilat 1...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 02:37:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 209
Skrzynia biegów Jawa 50
Ostatni post: Jakub
27-07-2025 21:54:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 75

Reklama