Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korba/Suport\Stery Wigry3 pytania?
Autor Wiadomość
sprinteR1522 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 14
Imię: Grzegorz
Skąd: Pilzno
Pojazd: Inny
Post: #1
Korba/Suport\Stery Wigry3 pytania?
Mam pare ważnych pytań odnośnie serwisu Wigry3:

-Jakie klucze są potrzebne do odkręcenia i wyjęcia suportu(i czy są potrzebne do tego klucze które się dostawało wraz z rowerem)?

- To samo pytanko odnośnie wymiany sterów w kierownicy)

-Czy lekkie luzy w tych miejscach to oznaka wyebanych łożysk?

A I OSTATNI SERWIS TEN ROWER MIAŁ W `86
28-08-2018 20:56:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: Korba/Suport\Stery Wigry3 pytania?
Wszystkie potrzebne klucze powinny być w rowerze Smile. Luzy można skasować kontrując nakrętki, ale lepiej zerknąć co i jak dla pewności wyczyścić i tawotu napakować.
28-08-2018 21:17:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,609
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #3
RE: Korba/Suport\Stery Wigry3 pytania?
Powinny, ale zwykle ich nie ma.

Do supportu:
Śrubokręt do odkręcenia osłony łańcucha. Młotek, klucz typu "żabka" oraz 10/11 do klina. Co i jak dalej.

Kierownica:
Klucz 13/ręka (w zależności od śruby zaciskającej kierownicę w widelcu), "żabka".

Wszystko ma być tak dokręcone, żeby nie miało luzu na boki lub góra-dół, ale podczas obracania wokół własnej osi nie może stawiać oporu.

Skoro tak długo nikt go nie serwisował to warto zajrzeć też w koła. Przednie to nic trudnego, zasada identyczna jak przy korbie czy kierownicy (przydaje się wtedy tzw. "klucz rowerowy", bo zwykłe mogą być za grube, żeby zmieścić się pomiędzy wycięcie na konusie a nakrętkę kontrującą). A co do tylnego, to wszystko masz TU.

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
29-08-2018 00:20:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
sprinteR1522 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 14
Imię: Grzegorz
Skąd: Pilzno
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Korba/Suport\Stery Wigry3 pytania?
Witam.Dziś próbowałem lekko wybić klin wedle zaleceń i nie chce wyjśćSad ( odpuściłem bo nie chce na chama wybijać) I co w takiej sytuacji ? Może popsykać go Wd-40 i drewnianym młoteczkiem mocniej próbować?

Jeszcze pytanie o tą nakrętkę z takimi "wżerami" na zapewne oryginalny rometowski klucz(ta po między korbą a metalową osłoną łożyska) to odkręcić ją wspomnianą żabką? I czy jest tylko z tej strony?
Mają one lewy gwint? Pod tą nakrętką jest konus?

Czy moglibyście opisać mi w jaki sposob moge skontrować stery ,bo suport to jest konus więc jakoś pójdzie a stery tez jest taka sama podkładka z wpustami nad osłoną górnej miskiSmile

Sorry ,że musicie mi tłumaczyć jak głupiemu ale jak coś robie 1 raz to wole wiedzieć jak najwięcej o tym co może mnie spotkaćSmile

http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/image...183709.jpg Oto ta nakrętka. Ktoś ma pomysł jak ją odkręcić
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2018 23:20:15 przez sprinteR1522.)
29-08-2018 22:54:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: xenox
Dzisiaj 16:46:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 234
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 438
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 367
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 84
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 339
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 487
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 65
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19213
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 87
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 237
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 821
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 76
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 151
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 247

Reklama