Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Gaźnik gm w ogarze 200 ?
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,754
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Gaźnik gm w ogarze 200 ?
(03-03-2017 09:46:15)JGNZM napisał(a): Do tego nowego gaźnika też należy przełożyć oryginalne dysze (te większe)? Bo jak rozumiem nowy gaźnik ma dysze zablokowanego ogara?
Nie. Dysze są okej, nic nie trzeba przekładać. Sprawdzałem to, bo zmieniałem gaźnik i nie wymieniałem dysz, a dynamika jazdy jest 100% taka sama.
(03-03-2017 11:53:24)Rafku napisał(a): Na moje oko tak wlasnie jest - dysze sa zablokowane, co prawda mam odblokowane, ale chce je zmenic dopiero pod koniec tego sezonu, wiec czy daja jakas roznice to nie wiem
Ja to bym sobie zadał jeszcze jedno ważne pytanie. Bo wszyscy od wieków powtarzają ten sam schemat z tymi dyszami, ale czy ktokolwiek z was widział w ogóle oryginalne dysze 35 i 65, czyli te rzekomo "blokowane"? Według mnie to istna bzdura, bo po latach doświadczenia nie spotkałem się z ani jednymi takimi dyszami. Nawet, gdy kupiłem Ogara od 1 właściciela, który był jeszcze fabrycznie zablokowany to miałem w org. gaźniku dysze 38 i 68. Jedyne faktyczne różnice między odblokowanym a zablokowanym silnikiem jakie udało mi się potwierdzić to: długość kolanka, przelot w kolektorze i przestawiony zapłon.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
03-03-2017 13:50:30 |
|
1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post:1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
Romeciarz552 (03-03-2017)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|