Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ogar 200 kontra ogar 205
|
Autor |
Wiadomość |
charper
detyfusan
Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: ogar 200 kontra ogar 205
(10-09-2015 18:07:47)Quake96 napisał(a): Nie wiem na prawdę co Ty miałeś z tymi silnikami, albo żarówkami, ale ja jeżdżę 200 od ponad 2,5 roku i raz jeden miałem sytuację że paliło mi żarówki i tylko dlatego, że przypadkiem dałem za słabą na przód. Jeśli używa się instalacji "na krótko" bez świateł długich to żarówka przód 21W i tył 5W wystarczy bez problemu. Jak masz normalną instalację to na przód idzie 15/15W a na tył 5 lub 10W. Osobiście mam 10W z tyłu i ani przód ani tył mi się nie pali niezależnie od tego czy przełączam się między światłami czy nie. Poza tym warto sprawdzić czy jakimś cudem nie ma prądnicy 30W, bo wtedy logiczne jest, że 15/15 i 5W z tyłu to za mało. Inaczej mówiąc trzeba dobierać żarówki pod moc prądnicy.
I dalej nie rozumiem co masz na myśli pisząc, że ten silnik jest upierdliwy? Ja nie uważam żeby był jakiś "Wyjątkowy" w porównaniu do ZMD, znając swoje doświadczenia z 223 i Bresiowe doświadczenia z 019. Ponadto wspomnę, że swoje silniki ustawiam bez szczelinomierzy, suwmiarek itd. a jakoś palą "od pierwszego" i wspomnianych przez Ciebie problemów nie ma.
Po prostu nie ma reguły na żaden silnik. Czy to ZMD czy 223 to każdy silnik jest podobny w eksploatacji i wszystko zależy od stanu części i tego jak się dba.
rozumiem. każdy ma inne doświadczenia. ja opisałem swoje i Ty swoje i szanuje to.
a co do stwierdzenia że kupując rometa do jazdy że trzeba mieć jakąś wiedzę i zapał do pracy to potwierdzam i nie zależnie czy to będzie komar, ogar czy chart. właściwie to czymkolwiek jeździsz i czegokolwiek używasz, jeśli mie masz wiedzy dotyczącej napraw to marny twój los. rozpieprzy si wszystko, nie ważne czy to romet czy kibel czy kosiarka.
|
|
11-09-2015 18:16:31 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|