Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Mechanizm korbowy Romet Zenit
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,609
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Mechanizm korbowy Romet Zenit
A żeby ten telefon. Napisałem ci cały poradnik i wszystko diabli wzięli. No to lecim od nowa.
1. Odkręcasz nakrętkę klina. Zdejmujesz podkładki. Wkręcasz samą nakrętkę tak, żeby była na równi z końcem gwintu. Ma ona być tak jak na zdjęciu.
2. Wybijasz klin. Jak nakrętka dotknie korby to zdejmij ją i z wyczuciem wybij klin do końca. Zdejmij lewą korbę.
3. Odkręcasz nakretki (gwint jest "lewy", więc odkręcasz je odwrotnie niż zwykłe). Pomiędzy cienką nakrętką a aluminiową blaszką powinna być podkładka z ząbkiem wewnątrz. Ta gruba dociskająca łożysko to konus.
4. Przesmaruj wszystko przy okazji.
5. Po złożeniu powinien być delikatniutki luz całej korby. Konus dokrecasz tak, żeby był wiekszy luz niż docelowy (musisz dobrać go eksperymentalnie), a potem dociągasz cienką nakrętką.
6. Do wbijania klinu korbę ustaw jak na zdjęciu.
Wcześniej było dłużej, ale teraz już leciałem na szybko. Nakrętka na klinie przy wybijaniu jest ważna. Dzięki niej nie sklepiesz gwintu i będziesz mógł użyć klin jeszcze raz (te stare są nieśmiertelne, nowe robią z plasteliny).
|
|
04-05-2015 13:40:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|