Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Arrow Fly 50 - odpalanie
|
Autor |
Wiadomość |
allanek
Nowy
Liczba postów: 3
Imię: Allan
Skąd: Kraków
Pojazd: Inny Romet
|
Arrow Fly 50 - odpalanie
Witam,
Jestem swiezy i totalnie zielony, dlatego bardzo proszę o wyrozumialosc. Sprawa jest nastepujaca: nie umiem odpalić swojego nowego Arrow Fly 50. Kiedy odbierałem go i gościu wszystko mi pokazywal, sprawa wydawala się banalnie prosta. Teraz, kiedy probuje odpalić swój nowy moto samemu okazuje się jednak, ze nie potrafie. Wszystko działa normalnie, rozrusznik kreci, jednak silnik nie chce wystartować. Pewnie cos robie zle, ale nie wiem nawet co. W internecie pelno jest informacji sprzecznych ze sobą, jedni mowia dwac ssanie, inni dawac tylko trochę (ile to jest trochę?), jeszcze inni nie dawac w ogole, krecic manetka gazu, nie krecic... Zglupialem zupełnie, nie chce czegos niechcący na dzień dobry schrzanic, a obciach mam niesamowity, nowe moto stoi i nie umiem go odpalic. Moglbym prosić kogos o cierpliwa porade, jak odpalić ten moto i co mogę robic zle?
|
|
09-04-2015 15:43:05 |
|
|
TheNight
Technik
Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Arrow Fly 50 - odpalanie
Siadasz na moto składasz stopkę boczną / główną (tak by stał tylko na kołach) Stopka boczna MUSI być złożona.
1.Przekręcasz stacyjkę zgodnie z ruchem wskazówek zegara
2.Na zimnym silniku dajesz ssanie na maxa
3.Naciskasz dźwignię hamulca tylnego (może być też przedniego)
4.Trzymając dźwignię hamulca wciśniętą naciskasz czerwony guzik rozrusznika
5.Po ok 5min jazdy wyłączasz ssanie
*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
|
|
09-04-2015 15:54:35 |
|
1 osoba postawiła piwo TheNight za ten post:1 osoba postawiła piwo TheNight za ten post.
allanek (04-12-2015)
|
allanek
Nowy
Liczba postów: 3
Imię: Allan
Skąd: Kraków
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Arrow Fly 50 - odpalanie
Wielkie dzięki za odpowiedzi, chłopaki.
Więc tak; tak jak napisał konami1997 (dzięki) pierwsze parę razy rzeczywiście nie pamiętałem o bocznej stopce - a rzeczywiście jest tam chyba czujnik. Ale później robiłem już wszystko tak jak opisał TheNight: siadam na moto, składam stopkę, przekręcam stacyjkę, wciskam przycisk rozrusznika. No i kręci ale silnik nie odpala. Odcięcie zapłonu oczywiście przestawione jest na włączony. Jak dam ssanie to mam wrażenie że w ogóle jeszcze gorzej jest.
Właśnie, zastanawia mnie ten kranik, tak jak pisze amin, ale nigdzie się nie mogę doszukać co z nim i czy w ogóle tam jest. Możliwe że jest przestawiony i dlatego moto nie odpala? Albo że paliwa jest za mało i trzeba przestawić na rezerwę? W baku za pełno nie jest, tyle co tam polali w salonie moto, ale sucho też nie, słychać że coś tam pływa. Powinno się przecież dać na tym dojechać przynajmniej na stację, no bo jak? W instrukcji od moto jest wspomniane krótko jakie są położenia kranika, ale gdzie jest to już nie piszą. Podpisali na obrazku które to tyle koło a które przednie, ale gdzie jest kranik to ani słowa. Próbowałem obczaić ale za kija go nigdzie nie widzę. I nie wiem teraz czy w ogóle on jest czy to taki wpis w instrukcji tylko ogólny im został z innych modeli. Na necie też nic nie znalazłem, poza kranikiem w sklepie z częściami zamiennymi - opisany że m.in. do Arrow-a, wychodzi więc chyba na to że kranik gdzieś powinien być?
|
|
09-04-2015 16:13:41 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|