Max tuning ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
stqc
Moderator
Liczba postów: 3,747
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Max tuning ogar 200
(12-07-2014 18:45:54)lincoln_88 napisał(a): -Wał, albo korbowód AM6
-Zapłon bezstykowy AM6
-Gaźnik 16-19 mm (dellorto/amal)
-Zawór membranowy
-Porting kanałów, polerowanie karterów itp. (możliwe, że wsadzi pseudo 60)
-Ewentualnie chłodzenie cieczą
I chyba najważniejsze. Ma zamiar wsadzić tam skrzynię 4-biegową od CZ 175. Nie mam pojęcia jak on zamierza to uczynić, ale jeśli mu się uda dam mu nobla. Co wy na ten temat myślicie? Sądzę, że nie ma to większego sensu, aż takie przerabianie, bo się wszystko może rozlecieć i kosztować tyle co 5 silników od jawki, ale z drugiej strony, taki silniczek bez problemu by objeżdżał nie jedną 50-tkę i był by na prawdę ciekawym projektem.
Wał i korbę to tak wyskoczyłeśz du** bo to nie pasuje!
Gaźnik to odrazu min 21mm
zawór membranowy spoko
Porting to coś ostrego, bawić się może odrazu w 90ccm, a nie chińskie pseudo 60ccm
Ty nazywasz to MAX tuning? niegdy nie zrobi się max, bo ktoś zawsze zrobi cos mocniejszego ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif) Jeżeli ty wychodzisz z założenia że chcesz objeżdza 50ccm to polecam poszukać czeskich cylków ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif)
Chodzi o coś takiego, skubani czesi jaką mają piękną estetykę wyrobów
http://firesnek.sweb.cz/novinky/F03.jpg
http://obrazki.elektroda.net/55_1234811857.jpg
xyz
|
|
13-07-2014 11:35:40 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|