Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] Gaźnik :C
|
Autor |
Wiadomość |
charper
detyfusan

Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Gaźnik :C
Ja w swoim 205 miałem jakiś czas k60b i objawy były takie że bardzo trudno było go zapalić chyba że po porządny przelaniu ale tego raczej unikałem bo wole mieć sprzet utrzymany w czystości. Sekret pewnie po części tkwił w filtrze bo w poprzednim była druciana cieniutka siateczka, a w egzemplarzu do którego nie dawno się dobrałem było już takie coś

jak widać przepływ powietrza przez taki filtr jest bardziej ograniczony niż przez inne, dzięki temu gaźnik powinien zaciągać większą dawkę benzyny.
Chyba nawet wrócę do testów tego gaźnika zwłaszcza że mam większe dysze od Simsona które podobno pasują do tego gaźnika.
Generalnie wydaje mi się że gaźnik autora wątku daje za ubogą mieszankę w paliwo, w charcie miałem niedawno te same objawy, bo zapomniałem że obniżyłem iglicę. W tym gaźniku iglicy nie ma więc trzeba myśleć nad filtrem a może nawet i większymi dyszami.
|
|
30-05-2014 10:03:22 |
|
|
charper
detyfusan

Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Gaźnik :C
(02-06-2014 21:03:54)Dezamet_023 napisał(a): Wpadłem na pomysł żeby pobawić się ustawieniami pływaka, bo jak go przelałem to za 1 kopem odpalił, ale tylko wysokie obroty, na wolnych gasł od razu, jutro zobacze czy dało to jakiś efekt 
Ustawiłem pływak by paliwo dochodziło aż pod samą dyszę, wcześniej dopływ odcinał się i chyba paliwo nie sięgało zbytnio dyszy. To mogło powodować, że gaźnik zachowywał się jakby łapał lewe powietrze? Pytam tak z ciekawości, jakby jutro nie wyszło 
mogło się tak dziać z tego powodu. Lepiej zwróć te gaźnik bo posiadać to dla samej idei posiadania to nie ma sensu.
u mnie pływak był ustawiony tak, że po obróceniu gaźnika pływakiem do góry był ułożony równolegle do korpusu gaźnika, ale może warto ustawić wyższy poziom. Niedługo ja pobawię się z tym gaźnikiem, wtedy podzielę się swoimi spostrzeżeniami.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2014 21:16:26 przez charper.)
|
|
03-06-2014 21:14:03 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|