Realna szansa na wznowienie produkcji silników 027?
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Realna szansa na wznowienie produkcji silników 027?
Boże święty, sam się sobie dziwię skąd u mnie tyle cierpliwości.
W fabryce Simsona wznowili składanie silników po kilku latach. Wystarczyło że pani Jadzia przeleciała szmatką zakurzone maszyny i w zasadzie było gotowe. No i na 100% wiedzieli że popyt będzie na tyle duży żeby to się opłacało.
W przypadku Charta musisz całą linię produkcyjną zrobić niemal od podstaw. Dla złożenia paru silników-bez sensu.
A jak Cię rajcują nowe silniki za 2k to masz:
http://tablica.pl/oferta/fabrycznie-nowy...127018d886
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
23-01-2014 16:05:19 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
krzysiu1505 (01-23-2014)
|
Wojtek3362
Mechanik

Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
|
|
23-01-2014 16:11:04 |
|
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa

Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
RE: Realna szansa na wznowienie produkcji silników 027?
Ale zobacz, że do Simsona nie ma problemu chyba z żadną częścią silnikową, żeby dostać nową, więc nie ma i problemu, żeby cały silnik nowy poskładać. Z tematem silników do Charta to ktoś miał wyobraźnię, trzeba to przyznać  ale części silnikowe mogliby produkować dalej, to znaczy do wszystkich silników Dezametu. Mogliby gdyby ktoś to robił na liniach produkcyjnych z Rometu, tak od nowa nikomu nie opłaci się zaczynać, a zapewne już dwadzieścia lat temu wszystko wyprzedali lub rozkradli. Na takie części, mogłoby być zainteresowanie, o ile wykonanie byłoby lepsze niż chińskich części, a raczej na pewno by było lepsze, ale cena pewnie też byłaby większa, z tym by się trzeba było liczyć.
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
|
|
23-01-2014 16:11:07 |
|
|
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Realna szansa na wznowienie produkcji silników 027?
(23-01-2014 16:11:07)wojtekr35 napisał(a): Ale zobacz, że do Simsona nie ma problemu chyba z żadną częścią silnikową, żeby dostać nową, więc nie ma i problemu, żeby cały silnik nowy poskładać. Z tematem silników do Charta to ktoś miał wyobraźnię, trzeba to przyznać ale części silnikowe mogliby produkować dalej, to znaczy do wszystkich silników Dezametu. Mogliby gdyby ktoś to robił na liniach produkcyjnych z Rometu, tak od nowa nikomu nie opłaci się zaczynać, a zapewne już dwadzieścia lat temu wszystko wyprzedali lub rozkradli. Na takie części, mogłoby być zainteresowanie, o ile wykonanie byłoby lepsze niż chińskich części, a raczej na pewno by było lepsze, ale cena pewnie też byłaby większa, z tym by się trzeba było liczyć.
Jak już napisał Mientki, z produkcją części od simsona było tak, że nowy właściciel fabryki(firma MZA) odkurzyła maszyny i wznowiła produkcję, bo jest popyt. Maszyny zaś do produkcji silników w Nowej Dębie raczej nie istnieją, fabryka produkuje obecnie urządzenia do odsyłania ludzi na tamten świat, i profilu produkcji rozszerzać nie zamierza.
(23-01-2014 16:09:00)stqc napisał(a): Niektórzy tutaj na forum żałują na nowy wał do Charta, a wy chcecie aby kupili silnik za ok 2k zł ?
Nie no nie opłaca się chyba że tak jak pisali dać projekty silnika i maszyny dla Chinolów, oni coś by zmajstrowali, ale napewno nie był by to już 2T 
Może i byłby. Do kibli robią, nawet kopie włoskich silników. A ze skrzynią manualną mają fmb139, i to im wystarczy. Dwusuwy z manualną skrzynią biegów do normalnych motorowerów(nie do jakichś wyczynowych) robią obecnie chyba tylko rosjanie(zgadnijcie jaki silnik, podpowiem, że montują go w motorowerze Iż Kornet).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2014 16:25:06 przez krzysiu1505.)
|
|
23-01-2014 16:23:57 |
|
|
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Realna szansa na wznowienie produkcji silników 027?
Wiedzą co dobre  . Ale ruscy z tym silnikiem jeszcze lepszy wyrób zrobili(szkoda, że tylko prototyp), mianowicie Riga SZ 80
http://kolyaska.pl/sarkana_zvaigzne.html
A wracając do tematu, to nie wypowiedziałem się na temat wznowienia produkcji 027. A moje zdanie jest takie, że jest to niemożliwe(z dwóch powodów: Nowa Dęba ograniczając się do produkcji bomb i granatów wywaliła maszyny, po drugie, jeśli nawet by były maszyny, to ktoś uważając, że skoro od simsona robią, to czemu by nie mieli 027 robić, to niech sobie poszuka, ile wyprodukowano simsonów z silnikiem M501/701, a ile chartów. Amen)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2014 16:49:50 przez krzysiu1505.)
|
|
23-01-2014 16:49:31 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|