Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Komar] Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Autor Wiadomość
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,840
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Witam
Mam Komara silnik s38, kupiłem go w lipcu tego roku początkowo chodził dobrze, potem gdy dawałem manetkę do końca to go muliło,aż iskra zanikła na dobre wymieniłem kondensator, przeczyściłem platynki, było ok zrobiłem ze 200 km i nie pali iskra jest jednak czasem zanika gdy mocniej kopnę i iskrzy na platynkach. Dodam jeszcze, że bierze olej ze skrzyni, ale nie wiem czy simeringiem czy uszczelka między karterami jest walnięta. Czy to przez to nie pali? Proszę pomóżcie !
30-11-2013 17:30:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Damian4570 Offline
Zaawansowany hardware'owiec
*


Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
Post: #2
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Masz simering od strony sprzęgła uszkodzony. Cewka W/N do wymiany
30-11-2013 18:04:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,840
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Czemu cewka jak iskre daje? A czy przez simering może nie palić?
30-11-2013 18:50:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Damian4570 Offline
Zaawansowany hardware'owiec
*


Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
Post: #4
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Jak pry mocnym kopnięciu iskra jest, albo zanika, to znaczy, że cewka może być do wymiany. U mnie było tak samo, wymieniłem cewkę, platynki oraz kondensator, iskra jest nawet jak się lekko ręką zakręci magnetem, stąd mój wniosek Wink
30-11-2013 19:21:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Linux Offline
.
*


Liczba postów: 247
Imię: Kuba
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Troszkę wróżenie z fusów. Ja na początek wymieniłbym kondensator - to nieistotne, że był wymieniany 200km temu. Na nie nie ma reguły, czasami jeden da radę cały rok, a czasami tydzień. Objawy pasują. Jeżeli to nie pomoże to napisz.
30-11-2013 19:34:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,840
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Szkoda, że nie mam od kogoś pożyczyć cewki W/N, bo nie chce kupować nowej.
Ok wymienię kondensator, ale to dopiero za parę dni i zobaczę jak będzie, bo mi się teraz przypomniało, że ten kondek był jakiś mniejszy od tego co wymontowałem, a teraz w sklepie niema już tych małych. Ale po wymianie kondensatora nadal go muliło
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-11-2013 19:47:58 przez DominiX.)
30-11-2013 19:36:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Djproject Offline
ŚLUSARZ, MONTER , MECHANIK
*


Liczba postów: 487
Imię: Łukasz
Skąd: Nałęczów
Pojazd: Romet Pony
Post: #7
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Moim zdaniem jest to wina kondensatora .
30-11-2013 20:10:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kokosek Offline
Минск 125
*


Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
kondeensator nie padnie po 200km no bez jaj nawet te chińskie.. na pryrze da się jeżdzić a co dopiero kondensatorze.. Popieram Cewka porządna oraz "teoretycznie" platynkę bo iskrzy ale nie koniecznie

Moje Prace Smile

Simson S51 - Kokosek

Wyprzedaż u Kokoska!
30-11-2013 20:44:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Czemu 14MC uchodzi za zły...
Ostatni post: kaziq
Dzisiaj 12:37:01
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 269
[S] Sprzedam Rometa Z150
Ostatni post: MZtkowicz
Dzisiaj 09:53:29
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 402
Zblokowany silnik
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 00:17:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 201
Kupię dokumenty do komara
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 00:12:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 55
Remont
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 22:14:06
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 2719
Ogar 200 naprawa
Ostatni post: Perkoz1984
Wczoraj 20:13:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
Zlecę mały remont
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 19:50:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 202
Prostowanie napięcia 12V ...
Ostatni post: Thomassino
Wczoraj 16:10:43
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 157
Romet 50-t-1 1982r.
Ostatni post: Jarek_i_romet
Wczoraj 14:10:49
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 712
Odnawianie części rowerow...
Ostatni post: Karli1088
Wczoraj 00:27:35
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 24157
Ogar 205 1987
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 00:26:25
» Odpowiedzi: 58
» Wyświetleń: 7220
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: usertm
20-08-2025 23:09:34
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 7671
Komar 2351 + wyjaśnienie ...
Ostatni post: MacRoial
20-08-2025 22:22:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 294
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: łogór 200
20-08-2025 00:46:09
» Odpowiedzi: 227
» Wyświetleń: 18105
inne gaźniki
Ostatni post: Dinozaur
19-08-2025 12:34:56
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3702

Reklama