Przenoszę
silnik wcale nie jest awaryjny, chyba że nie umie się nim obsługiwać
Z Chartem jest tak , że jego zalety są jednocześnie jego wadami

bo jak coś się zepsuje ( np . elektryka ) to jest tyle urządzeń że trzeba być już bardzo rozeznanym jeżeli chce się to naprawiać
+rozbudowana elektryka ( 3 stopniowa oryginalna stacyjka, aku , kierunki , przód lampa 25 W
+przyspieszenie
+fajne 3 tarczowe sprzęgło, różnicę czuć w porównaniu ze starszymi rometami
+wygląd
+masa nowoczesnych jak na tamte czasy rozwiązań
+wygląd
+zawieszenie super
+wygodna jazda w dwie osoby ( samemu jest również świetnie

)
+ogólnie jest jeszcze masa, kto jeździł ten umie docenić

na pewno przeważają nad minsusami ( przynajmniej dla mnie

)
- jest wg . mnie gaźnik Bing 14, gdyż ( nie wiem jak u innych) ciężko ze mną współpracuje ( regulacja )
- drogie i mało dostępne części
- w porównaniu do np. 023 pali o wiele więcej
( w końcu 14mm gaźnik )