Romet typ 100
|
Autor |
Wiadomość |
Chmielu17
Praktykant

Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
RE: Romet typ 100
Dotarła do mnie parę dni temu paczka od kaniloxa, a w niej:
- Bak zakręcany od Komara 4 z kremowymi elementami.
- Dwie manetki kremowe ZZR
- Dwa tłumiki dzielone z starych Komarków.
I stwierdziłem, że nie będę montował kremowych elementów do tego Rometa  , dokupię tylko do tego baku czarny korek ZZR, a kedrę przełożę z oryginalnego zbiornika. Z tłumików złożę jakiś jeden porządny, mam w końcu już ich 3 sztuki.
Z innych rzeczy to kupiłem iskrownik od Charta w stanie bliżej nieokreślonym, wpadła mi myśl montażu obrotomierza MS2, chociaż na co komu obrotomierz w starym Romecie...
https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
|
|
07-11-2015 15:09:00 |
|
|
komarinho
długodystansowiec

Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
07-11-2015 15:44:30 |
|
|
Chmielu17
Praktykant

Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
|
17-03-2016 01:13:40 |
|
|
Chmielu17
Praktykant

Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
RE: Romet typ 100
Jednak przemyślałem sprawę i nie będzie w nim tych wszystkich dodatków, oprócz lusterka. Zostawię go w trochę pomodzonym oryginale. Na pierwszy ogień idzie silnik w nim nie będzie aż tak dużo zmian.
Mam takie plany co do Dezameta 025:
- Cylinder po lekkim portingu z tłokiem od Hondy MT50 (40mm)
- Wał (przeciwwagi ZMD z chińską korbą z łożyskiem igiełkowym w główce)
- Gaźnik Dellorto PHVA 14, z ręcznym ssaniem zamiast elektrycznego, do tego jakiś filtr, prawdopodobnie gąbkowy
- Zapłon z Rometa Charta
- Tłumik seria, skrócone kolanko
- Kartery prawdopodobnie szkiełkowane, a kapy sprzęgła i zapłonu chromowane
- Uszczelki silnika z kryngielitu
To chyba tyle jeżeli chodzi o plany co do silnika. Wczoraj zakupiłem łożyska SKF i simmeringi dwuwargowe firmy Eriks. Jutro powinien dotrzeć nowy gaźnik.
https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
|
|
19-04-2016 19:57:26 |
|
|
Chmielu17
Praktykant

Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
|
21-04-2016 01:37:20 |
|
|
hanysbl
Nowy

Liczba postów: 8
Imię:
Skąd:
Pojazd:
|
|
02-05-2016 22:02:56 |
|
|
Chmielu17
Praktykant

Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
|
10-12-2017 20:34:05 |
|
|
Chmielu17
Praktykant

Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
RE: Romet typ 100
(10-12-2017 21:46:14)charper napisał(a): ten 025 bardzo fajnie wyglądałby z cylindrem i głowica charta. daje minusa za filtr stożkowy. silnik na nim brzmi jak dwa psy warczące na siebie przez siatkę.
Tak sobie to wyobraziłem i rzeczywiście cylek od Charta byłby to niezłym rozwiązaniem.
Filtr stożkowy, to takie rozwiązanie na szybko, nie miałem zbytnio pomysłu na coś innego, a tam za dużo miejsca nie ma. Jak przerobię króciec ssący, to ugram trochę więcej miejsca i wtedy coś innego wymyślę.
(11-12-2017 00:01:10)joozek napisał(a): A co z resztą??? Kiedy remont???
Stoi w garażu na drugim końcu miasta. Teraz pierwsze co muszę zrobić to zamontować ten silnik w ramę i odpalić. Reszta stopniowo będzie naprawiana\poprawiana.
https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
|
|
11-12-2017 00:56:01 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|