Zapłon Tyrystorowy - Moje zdanie/Recenzja
|
Autor |
Wiadomość |
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
Zapłon Tyrystorowy - Moje zdanie/Recenzja
Witam, ostatnio zakupiłem przez internet Zapłon tyrystorowy do Rometa.
Po zamontowaniu można odczuć dużą różnice w równomierności pracy silnika oraz wysokości maksymalnych obrotów, przed wmontowaniem mój rekord wynosił 35.7 KM/h a po zamontowaniu 39.8 KM/h (mierzone licznikiem satelitarnym) po przejściu na dwójkę jest wrażenie jak by motorower cały czas chciał przyśpieszać, dopiero przy bardzo wysokich obrotach silnik nie przyśpiesza. Do tego nie ma też problemów z odpalaniem, ustawiłem kopkę by była ustawiona bokiem (o połowę mniej obrotu niż oryginalnie) a i tak silnik odpala za pierwszym razem. Jest to chyba najlepsza modyfikacja jaką zastosowaliśmy w motorowerze.
Wypisze wszystkie zalety i wady takiego zapłonu
Zalety
- Zwiększa obroty silnika
- Poprawia równomierność pracy silnika
- Lekko poprawia moc przez zwiększone obroty
- Ułatwia zapalanie
- Daję ogromną iskrę przez co się nie zalewa i chodzi na każdej świecy
- Nie trzeba zbytnio ingerować w oryginalny zapłon
Wady
- Wymaga dodatkowej cewki zapłonowej dla której nie zawsze jest miejsce
Mowa o tym zapłonie
http://tablica.pl/oferta/elektroniczny-z...941a;r:;s:
|
|
18-10-2012 17:18:59 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Zapłon Tyrystorowy - Moje zdanie/Recenzja
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2013 20:36:43 przez Kanilox.)
|
|
06-03-2013 20:36:09 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|