Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
komar przetarty tłok i czarna świeca
|
Autor |
Wiadomość |
Dinozaur
Nowy

Liczba postów: 84
Imię: Jarek
Skąd: Wroclaw
Pojazd: Inny
|
RE: komar przetarty tłok i czarna świeca
Witam, proponowalbym docieranie Komara / na benzynie, ktora ma co najmniej pol roku - rok i czesciowo 'odparowala - zwietrzala', bo jesli nie sprezyles wstepnie silnika do 9,2 - 9,5 : 1, to w Komarze brakuje ok. 3 stopni kompresji silnika / do spalania dzisiejszych paliw, niestety...
Tu masz 'recepte na docieranie dwusuwow' stosowana od lat 30 - do 80-tych, ale na benzynach przeznaczonych wowczas do tych silnikow o stopniach sprezania 6 - 6,5 : 1 i byly to wtedy paliwa od 66 - do 72 / 75 Oktan maksymalnie, na ktorych mozna bylo od razu 'odkrecac na maxa' kazdy silnik dwusuwowy po remoncie, a dopiero jak po ok. 1 minucie pracy na najwyzszych obrotach zaczynal 'zwalniac - tracic moc', to sie go wylaczalo, zdejmowalo cylinder i spilowywalo slady 'przytarcia' na tloku :
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-04-2025 22:18:45 przez Dinozaur.)
|
|
09-04-2025 22:09:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|