| 
		
	 
		
  
		
		
		
	
		| Irek   -----
 
  
 
   Liczba postów: 1,410
 Imię: .
 Skąd: .
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: WSK ! 
 
				Wiatr lub jego rozwinięcie (059, 060) były w każdej 175, moc 13,5-15km , 15km to unikaty S2 i Bąk z zapłonem SEM i gaźnikiem Bing 26 mm, w typowych 175tkach zapłon platyny 6 lub 12 V i kłopotliwy gaźnik Pegaz. V-max wszystkich to 105km/h.  Sam silnik ponoć bardzo dobrze zaprojektowany i jak ktoś ma troche pojęcia o motorach to nie będzie sprawiał kłopotów
 Zapłon bez problemu można zrobić zrobić na zasilany z iskrownika, będzie normalnie palić bez aku i ogromna część WSK jest tak przebiona, kwestia tylko podpięcia inaczej przewodów .
 
 125 ma 7,3km, v-max w porywach 85 km/h (to już ideał musi być )
 |  |  
	| 18-06-2012 08:48:21 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 2 użytkowników postawiło piwo Irek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Irek za ten post. HrapryZ (06-20-2012), kwaśny92 (03-12-2017)
 |  
	
		| Irek   -----
 
  
 
   Liczba postów: 1,410
 Imię: .
 Skąd: .
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: WSK ! 
 
				Tzw seria ptaków, różnią sie praktycznie tylko wizualnie, Perkoz 175 ma inną ramę i zmiany w nadwoziu , S2 inny osprzęt a 125 tki tylko bakami błotnikami , zawieszeniem i czasem wydechem sie różnią ze 125cm3 były : Lelek, Bąk, Gil, Kos, i pare innych unikatowych już (Pic, Pak )
 175: S1, S2, Kobuz, Dudek, Perkoz (unikat )
 |  |  
	| 20-06-2012 08:17:27 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |