| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Wyprzedzenie zapłonu
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Odrestaurator 
 
 
		
			Majster 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,256 
Imię: Szymon 
Skąd: Knurów 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Wyprzedzenie zapłonu 
			 
			
				Rozwalasz starą świecę, gwintujesz na m10, wkręcasz dość długą śrubę. W silniku odkręcasz świece, ustawiasz przerwę na przerywaczu na 0,3-0,4mm. Potem ustawiasz tłok w gmp, wkręcasz przyrząd zrobiony ze starej świecy, tak aby śruba oparła się o tłok. Cofasz tłok. Wykonujesz dwa obroty śrubą (czyli cofnięcie 3mm). Przesuwasz tłok aby zblokował się o śrubę. Wtedy luzujesz śrubki podstawy zapłonu i kręcisz zapłonem tak aby przerywacz zaczynał się rozwierać w tym punkcie, dokręcasz śrubki. Zapłon ustawiony. Przyczyną problemów z ustawieniem zapłonu mogą być: Luzy na przerywaczu, zużyty garbik przerywacza, zużyta krzywka magneta, krzywa krzywka, krzywy wał, zbyt duże luzy na łożyskach, nierównomiernie zużycie garbika przerywacza. To tak na szybko bo późna godzina.
			 
			
			
 
Mój Simson 
 
YT: POLMOZBYT
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2019 01:42:49 przez Odrestaurator.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 15-08-2019 01:42:28 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post:1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post. 
		Whiskacz (08-15-2019)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |