Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
Autor Wiadomość
SzymonT2 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 40
Imię: Szymon
Skąd: Baszkówka
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
Mam takie pytanie.
Ponieważ swojego ogara kupiłem od kogoś kto już przy nim grzebał ale mwm czy robił coś z tłokiem więc czy opłaca się wymienić pierścienie, czy będzie wtedy większą kompresją? I jeszcze słyszałem że się pokieruje głowicę i tłok aby mieć lepsze chłodzenie, czy to ma sens?

Notatka od seler1500, 13-04-2019 23:40:57

Wydzieliłem z innego wątku.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2019 23:40:13 przez seler1500.)
13-04-2019 23:35:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
1. Tak, pierścienie które są już zużyte, warto wymienić na nowe, z tym że to może dać efekt krótkotrwały
2. Pokierować? co masz na myśli?

Mój Simson

YT: POLMOZBYT
14-04-2019 00:50:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SzymonT2 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 40
Imię: Szymon
Skąd: Baszkówka
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
Sorry auto korekta,chodziło mi o poleruje
A jak dobrać odpowiednie pierścienie?
14-04-2019 07:51:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Paweł123 Offline
Kopruchowiec
*


Liczba postów: 149
Imię: Paweł
Skąd: Bąków
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
Jeżeli masz normalny cylinder to przychodzisz do sklepu
-dzień dobry pierścienie do ogara 200 nominał.
I po rozmowie

#ROBI_SIĘ_NOWA
14-04-2019 10:19:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SzymonT2 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 40
Imię: Szymon
Skąd: Baszkówka
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
A jak bym kupował nowy cylinder i tłok to od jakiej firmy, i ile to kosztuje?
15-04-2019 08:15:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Paweł123 Offline
Kopruchowiec
*


Liczba postów: 149
Imię: Paweł
Skąd: Bąków
Pojazd: Romet Komar
Post: #6
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
Nowy kupuj jak oryginał się juz do niczego nie nadaje albo lepiej stary oddać do szlifu (tata daje do takiej firmy głowice z samochodów planować to ponoć do rometa 50 zł szlif ale tłok sobie musisz kupić. W Ostateczności kup zestaw AlMot za 225.99 zł

#ROBI_SIĘ_NOWA
15-04-2019 08:38:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
stqc Offline
Moderator
Moderatorzy


Liczba postów: 3,749
Imię: Maciek
Skąd: Mazury
Pojazd: Romet Chart
Post: #7
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
Chcesz mieć zrobione dobrze, to polecam lagoona, wysyłasz cylinder i tłok chłopak ci wykona wszystko na jak najwyższym poziomie. Mało które firmy po szlifie oferują gazowanie okien, co jest zabiegiem koniecznym

xyz
15-04-2019 08:54:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SzymonT2 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 40
Imię: Szymon
Skąd: Baszkówka
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #8
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
A gdybym kupowal sam tłok to jakiej firmy?
(Interesuje mnie cena do 70zl chyba że za tą kasę nie ma nic sensownego )
15-04-2019 13:50:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gabriel0 Offline
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
*


Liczba postów: 1,495
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #9
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
Jeżeli chcesz mieć dobrze zrobione, oddajesz cały zestaw do człowieka który się zna, w tym przypadku poleconego wyżej Lagoona. Sprawdzi, przypasuje, ustawi i nie bedzie się trzeba z niczym martwić. Albo zlecasz mu wykonanie cylindra i tyle.


"Ten komar za pomału się porusza"
15-04-2019 15:10:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Paweł123 Offline
Kopruchowiec
*


Liczba postów: 149
Imię: Paweł
Skąd: Bąków
Pojazd: Romet Komar
Post: #10
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
Almot ma spoko tłoki nie pachną po nagraniu, tylko po co Ci tłok wymieniać to jest nie tak z tamtym ?

#ROBI_SIĘ_NOWA
15-04-2019 15:17:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
dayan Offline
Nowy
*


Liczba postów: 47
Imię: Damian
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Chart
Post: #11
RE: Ogar 200 - wymiana pierścieni i inne modyfikacje
Co do polerowania to w przypadku intrudera 1.4 (chłodzenie powietrzno-olejowe) polerowanie cylindrów nie było polecane. Powietrze bardziej gładko opływa i mniej odbiera ciepła, a chropowata powierzchnia więcej. Jakoś tak to było wyjaśnione.

Chyba, że pytasz o polerowanie kanałów.

Suzuki Intruder VS1400 `93
Kawasaki ER6N `15
WSK 125 `79
Chart `94
Jawa kaczka `77
15-04-2019 15:45:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wał 023 pełny czy orginal
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 02:38:53
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 180
Cześć wszystkim
Ostatni post: grzesbmw
Wczoraj 23:22:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
Czyżby T-3 nie istniał?
Ostatni post: Alenia232
Wczoraj 21:38:30
» Odpowiedzi: 64
» Wyświetleń: 52243
opona - stomil czy współc...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 21:01:25
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 156
Jakie gwintowniki/narzynk...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 14:26:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 232
Gdańska Jawa Babetta 210
Ostatni post: buras_tft
Wczoraj 01:11:56
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1279
Iskra na platynkach
Ostatni post: Merfix
Wczoraj 00:53:58
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 167
kola i wahacz
Ostatni post: grissley
Wczoraj 00:27:23
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 5029
nwm co napisać
Ostatni post: galkahalka
14-12-2025 21:21:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 265
Romet ogar 200 strzela w ...
Ostatni post: Jakub.200
14-12-2025 18:38:53
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 434
Oś koła motorynka.
Ostatni post: Piotrekdriver1
14-12-2025 17:41:39
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 146
Przecięty dowód komar
Ostatni post: romek
14-12-2025 17:40:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 225
Przednie zawieszenie w Og...
Ostatni post: grissley
14-12-2025 03:48:41
» Odpowiedzi: 25
» Wyświetleń: 2021
Tuning Sałek s38 - działa...
Ostatni post: Dinozaur
13-12-2025 17:39:59
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 2692
Tylna oś Romet Zenit.
Ostatni post: ROMECIARZ1
13-12-2025 17:06:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 117

Reklama